تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه + فیلم

اتحادیه اروپا قصد دارد بسته ششم تحریمی خود را علیه روسیه تصویب کند.

کشور‌های عضو اتحادیه اروپا تا پیش از جنگ در اوکراین روزانه بیش از دو میلیون بشکه نفت و یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه فرآورده‌های نفتی از روسیه وارد می‌کردند. با آغاز جنگ این روند دچار اختلال و قیمت سوخت در اروپا گران شد.

 

 


بیشتر بخوانید


 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
جالبه وقتی با خاک یکسان شدند میفهمند چه غلتی می کنند روسیه باید پر قدرت وبرنامه ریزی شده عمل کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
روسیه باید اروپا را با خاک یکسان کند مخصوصا انگلیس را
Iran (Islamic Republic of)
کرامت سلیمی
۰۴:۳۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
در جنگ اوکراین ابرقدرتی روسیه زیر سوال رفته و تمام کارشناسان و تحلیلگران سیاسی در تمامی رسانه های بزرگ مثل ایران اینترنشنال ، من و تو  و بی بی سی و .... این سوال را مطرح می کنند که چرا روسیه ان چیزی که توصیف می شد نیست؟  جنگ سه ماه طول کشیده و روسیه  هیچ دست اورد قابل ملاحظه ای نداشته است. و حتی این کارشناسان سیاسی عبارت ببر کاغذی را برای روسیه به کار می برند.

ایرانیها دوعیب بسیار بزرگ دارند که باعث می شود هیچگاه پیشرفت نکنند و در تجزیه و تحلیلهایشان  اکثر مواقع تحلیلهای غلط ارائه دهند.

به اولین عیب اشاره نمی کنم چون خیلی ربطی به این بحث نداره اما دومین عیب تعصب بسیار شدید ایرانیان است.

تعصبی که باعث کور شدن ذهن و لجبازی  انها می شود. و نمی گذارد که با فکر و اندیشه جدید به موضوعات نگاه کنند.

متاسفانه به دلیل همین تعصب ،  خیلی از افراد بی میل یا ناتوان در روبرو
شدن با حقیقتند و اسیر افکار تحمیلی و یا متعصبانه و موروثی خود هستند و
گاه چنان در وجود خود زندانی می شوند که فرصت و مجال هیچ فکر و اندیشه
جدیدی را پیدا نمی کنند.

حتی در میان  خیلی از روزنامه نگاران و مدیران سایتهای اینترنتی نیز این موضوع عینیت داشته و نه تنها همکاری نمی کنند بلکه  رفتار خوبی نیز ندارند و در مواردی اجازه ورود به سایت را نمی دهند و شاید هم اینها همان رسانه های وابسته به ساختار قدرت هستند که مستقل و ازاد نیستند و انچه که قدرتمندان به انها دیکته می کنند را منتشر می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۱:۳۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
بهتر فراموش نکنی که اگه خود اکراین به تنهائی بود (عین اول جنگ) خیلی وقت پیش کل اکراین را روسیه گرفته بود ولی الان روسیه داره با حدود بیش از 40 کشور میجنگه و انواع سلاحهای پیشرفته داره به اکراین ارسال میشه و غیر اون صدها هزار نیرو هم از خیلی کشورها دارن تو اکراین با روسیه میجنگند و اینها به غیر کمکهای مالی و تحریمهای روسیه هست !
مثالشم عین کشور خودمون که اگه عراق به پشتیبانه آمریکا و از طرفی میشه گفت نصف جهان ، نبود عراق ائلا غلط میکرد به ایران کشور عزیز مون حمله کنه و دوما جنگ 8 سال طول نمیکشید !
شما فکر میکنید الان روسیه فقط داره با اکراین تنها میجنگه یا با اکراین و آمریکا و کل اروپا و.... درکل با اکراین و ناتو و...(که ناتو خودش 40 کشوره ) .
اگه روسیه قدرتی نداشت تابحال دوام می آورد با اینهمه کشور که کمک اکراین میکنند از همه لحاظ (تسلیحاتی ، مالی، نظامی ، نیرو، تحریم و..).
با اینهمه بازم روسیه داره پیش میره و اروپا و ... هم که داره قحطی میاد و توش موندن ...!
آخرین اخبار