معرفی محصولات پاپیه‌ماشه چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه هنر‌های سنتی

معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشگاه محصولات پاپیه‌ماشه در محل غرفه های دائمی معرفی صنایع‌دستی استان برپا شده است.

آقای رمضانی گفت: این نمایشگاه به‌منظور معرفی انواع آثار و تولیدات مرتبط با پاپیه‌ماشه یا نگارگری سنتی به‌مدت یک هفته در غرفه دائمی معرفی تولیدات صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی چهارمحال و بختیاری در محل این  اداره‌کل برپا است.

هر هفته یکی از هنرمندان صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی چهارمحال و بختیاری با حضور در این غرفه تولیدات و محصولات خود را معرفی خواهند کرد.


بیشتر بخوانید


معرفی کامل تولیدات صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی چهارمحال و بختیاری و تلاش برای بازاریابی انواع محصولات هنرمندان استان از مهم‌ترین اهداف برپایی غرفه تولیدات صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی استان در محل این اداره‌کل به‌شمار می‌رود.

فروش محصولات نگارگری در خارج از کشور به بازاریابی نیاز دارد

آقای احمدی یکی از هنرمندان صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی چهارمحال و بختیاری با ۳۰ سال سابقه فعالیت در رشته پاپیه‌ماشه گفت: در این غرفه افزون‌بر ۴۰ اثر از انواع تولیدات نگارگری سنتی به‌نمایش درآمده است.

بازار فروش محصولات نگارگری سنتی بیشتر در داخل کشور است و فروش تولیدات این هنر صنعت در خارج از کشور به بازاریابی نیاز دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.