اتمام تصویربرداری «داستان یک شهر» تا اوایل خرداد

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «داستان یک شهر» به کارگردانی محمدرضا آهنج اوایل خرداد به اتمام می‌رسد.

فرشید محمودی تهیه‌کننده سریال «داستان یک شهر» گفت: به تازگی بازیگرانی چون امیر دژاکام، صحرا اسداللهی و مانی رحمانی به این مجموعه اضافه شده اند و گروه تصویربرداری اکنون در غرب تهران مشغول ضبط سکانس‌هایی از این سریال هستند.

به گفته وی تمامی لوکیشن‌های تصویربرداری این مجموعه در استان تهران است و اکنون بیش از ۹۰ درصد از این پروژه ضبط شده است.

محمودی می‌گوید همزمان با تصویربرداری، کار تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی سریال "داستان یک شهر" در حال انجام است و محمدرضا چراغعلی آهنگسازی این سریال را بر عهده دارد.

مجموعه تلویزیونی «داستان یک شهر» از سریال‌های جذاب و پرمخاطب تلویزیون در دهه ۸۰ بود که بعد از ۲۰ سال، پیمان عباسی نگارش نسخه جدیدی از این مجموعه تلویزیونی را بر عهده گرفته است.

داستان یک شهر روایت تازه‌ای از تلاش ۲۶ ساله تیم برنامه ساز در شهر شبکه پنج سیما است و قصه از اینجا شروع می‌شود که تیم جوان و جسور برنامه درشهر با تماس مردمی برای تهیه گزارشی از تخریب و گود برداری غیر اصولی یک ساختمان راهی می‌شوند و ... این شروع قصه‌ای ۲۶ قسمتی از تلاش بخش کوچکی از رسانه ملی در رساندن مسائل و مشکلات مردم به گوش مسئولان است.

دانیال عبادی، علی دهکردی، هلیا امامی، یوسف مرادیان، امین ایمانی، ایرج نوذری، سروش جمشیدی، عزت الله رمضانی‌فر برخی دیگر از بازیگران این مجموعه هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.