مشارکت ۹ میلیارد تومانی خیران زنجانی در برنامه‌های ماه رمضان

رئیس کمیته امداد زنجان گفت: ماه رمضان امسال بیش از ۹ میلیارد و ۴۰۹ میلیون تومان در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد شهرستان زنجان مشارکت کرده اند.

محمدی گفت: خیرین زنجانی در قالب طرح اطعام مهدوی و افطاری ساده در ماه رمضان امسال ۹ میلیارد و ۴۰۹ میلیون تومان در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد شهرستان زنجان مشارکت کرده اند.

او می گوید: اجرای طرح اطعام مهدوی به منظور فراهم کردن بستر‌های لازم برای بهره مندی همگانی از برکات معنوی ماه رمضان به ویژه در حوزه رسیدگی به خانواده‌های تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند در قالب تهیه و توزیع غذای گرم، بسته‌های معیشتی، افطاری ساده و نان مهربانی از برنامه‌های اجرایی کمیته امداد شهرستان در ماه مبارک ومعنوی رمضان امسال بوده است.

رئیس کمیته امداد زنجان گفت: اجرای پویش مردمی زنجان مهربان با هدف جذب و ثبت نام از خیران  برای حمایت مادی و معنوی از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان زنجان از برنامه‌های اجرایی این نهاد در ماه رمضان بوده که ۹۱۰ حامی خیر و نیک اندیش با پیوستن به این پویش معنوی حمایت مادی و معنوی هزار و  ۲۹۹ نفر از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد را بر عهده گرفتند.

محمدی با اشاره به اینکه اجرای طرح اطعام مهدوی به منظور تهیه و توزیع غذای گرم، افطاری ساده، نان مهربانی و بسته‌های معیشتی با بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی و مشارکت خیران وبا همکاری مناسب مراکز نیکوکاری در طول ماه مبارک رمضان انجام شده است، گفت: خیران زنجانی در قالب طرح اطعام مهدوی در ماه رمضان امسال بیش از ۹ میلیارد و ۴۰۹ میلیون تومان در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در سطح شهرستان زنجان مشارکت کرده اند.

او می گوید: در اجرای طرح اطعام مهدوی و افطاری ساده وهمچنین پویش مردمی ثبت نام حامیان فرزندان ایتام و محسنین علاوه بر مراکز نیکوکاری، از ظرفیت صدا و سیما، بسیج و سپاه، مساجد، دانشگاه ها، گروه‌های جهادی و نهاد‌های خیریه نیز استفاده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.