نویدکیا: حق سپاهان پایمال شد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم پرسپولیس حق دارد محل بازی را مشخص کند، اما حق تیم ما پایمال شده است.

محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان نویدکیا گفت:  انتخاب محل بازی حق طبیعی پرسپولیس است و باید  از این حق استفاده کند، اما تیمی که در حقش اجحاف می‌شود، سپاهان است. ابتدا گفتند مشهد میزبان است و به همین دلیل آنجا هتل هم رزرو کردیم، اما نمی‌دانیم چرا محل مسابقه تغییر کرد.

طبق حکم کمیته انضباطی، بازی پرسپولیس و سپاهان باید در زمین بی طرف برگزار شود و با توجه به اینکه سرخپوشان در بازی برگشت میزبان هستند به همین علت آن‌ها ورزشگاه یادگار امام تبریز را به عنوان محل بازی انتخاب کردند. البته هیئت فوتبال آذربایجان شرقی اعلام کرد که  میزبانی در ورزشگاه یادگار امام تبریز را قبول نکردند.


 بیشتر بخوانید


نویدکیا درباره درگیری در پایان بازی سپاهان و پیکان گفت: متوجه نشدم چه اتفاقی افتاد، اما یکی، ۲ نفر از بازیکنان ما با چند بازیکن آن‌ها درگیر لفظی پیدا کردند که صدایشان بلندتر از حد معمول بود.

تیم فوتبال سپاهان در حالی برابر تیم پیکان به برتری دست یافت که در پایان بازی بین بازیکنان ۲ طرف درگیری به وجود آمد.

سرمربی سپاهان  درباره اینکه با برد برابر پیکان به پرسپولیس نزدیک شدید، گفت: ۵ امتیاز در ۴ هفته زیاد است، اما ما بازی رو در رو داریم و سه هفته آخر هم باید منتظر لغزش حریف باشیم. با این شرایط به تیمم امید دارم و در فوتبال هم هرچیزی ممکن است اتفاق بیفتد.

تیم فوتبال سپاهان با برتری برابر تیم پیکان ۴۹ امتیازی شد و  اختلافش با تیم پرسپولیس به ۵ امتیاز رسید و این تیم اصفهانی این فرصت را دارد که در ۴ هفته پایانی به سرخپوشان برسد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار