غفوری: امیدوارم جام را بالای سر ببرم/ رمضانی: بهترین شب زندگی ام را گذراندم

بازیکنان تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی برابر شهرخودرو و شرایط تیمشان توضیحاتی را بیان کردند.

وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش برابر شهرخوردو گفت:سه امتیاز مهمی را کسب کردیم. امیدوارم آخر فصل بتوانم جام قهرمانی لیگ را بالای سر ببرم.

روزبه چشمی، هافبک استقلال گفت: شرایط جدول روی بازی تاثیرگذار بود و بازیکنان استرس داشتند. واقعا فکر کی کنم استرس روی بازیکنان تاثیر گذار بود و باید خیلی بهتر از این بازی می‌کردیم. تلاش می‌کنیم تا بازی فولاد را ببریم و به قهرمانی نزدیک‌تر شویم.

حسین حسینی، دروازه بان استقلال که برابر شهرخودرو نیمکت نشین بود گفت: هنوز اتفاق خاصی رخ نداده و تا پایان لیگ ۴ بازی باقی مانده است. برخی‌ها سعی می‌کنند به هر شکل تیم ما را متوقف کنند.

آرمان رمضانی که زننده گل پیروزی بخش استقلال در آخرین دقایق بازی بود گفت: بهترین شب زندگی ام را گذراندم و فکر می‌کنم گلی که زدم، روزی خدا برای من بود. پدرم با حضور در ورزشگاه نظاره گر گل من بود و جا دارد گلی که به ثمر رساندم را به او تقدیم کنم.

استقلال با پیروزی برابر شهرخودرو ۶۰ امتیازی شد و در فاصله ۴ هفته مانده به پایان لیگ بیست و یکم، اختلاف امتیازی خود با پرسپولیس را به عدد ۶ رساند.

۱۰ سال از آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر گذشته و اکنون این تیم از هر زمان دیگری در یک دهه قبل به قهرمانی نزدیک‌تر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار