امام جمعه تبریز:

جمعیت هلال احمر خدمت رسان صادق برای مردم در حوادث است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: خدمت رسانی به مردم بهترین نعمت از جانب خدای متعال است که نصیب کارکنان جمعیت هلال احمر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم به مناسبت سالروز تاسیس جمعیت هلال احمر در دیدار با جمعی از کارکنان این نهاد گفت: محبوبیتی که کارکنان و داوطلبان هلال احمر دارند تصادفی نیست چرا که خداوند خدمت به خلق را نعمتی برای انسان‌ها داده است که این نعمت به کارکنان هلال احمر رسیده تا در شرایط سخت و رنج و درد در کنار مردم باشند و به خلق خدا خدمت کنند.

کاهش آلام بشری بدون در نظر گرفتن ملیت و مذهب و تامین سلامت انسان‌ها در بحران‌ها بر عهده جمعیت هلال احمر است که خوشبختانه نیرو‌های خدوم هلال احمر استان در این وظیفه و خدمت رسانی سربلند هستند.

 داشتن اصول بشر دوستانه و دوری از منازعات سیاسی و برخورداری از نیرو‌های داوطلب مردمی از ویژگی‌های مهم جمعیت هلال احمر است.

این شبکه بزرگ بین المللی با نیت الهی و خالصانه خدمت می‌کنند که اوج این خدمتشان در دوران دفاع مقدس و زمان وقوع حوادث غیرمترقبه تجلی داشته است.

این جمعیت در دوران دفاع مقدس ۵۲۰ امدادگر شهید و ۲ هزار و یکصد امدادگر جانباز و ۳۲۰ امدادگر آزاده داشته است که نقش ایثارگرانه و انسان دوستانه آن‌ها را در دفاع مقدس نشان می‌دهد.

آقای منجم مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی هم در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این جمعیت در استان گفت: تجهیز انبار‌های امدادرسانی، خرید یک دستگاه جدید خودروی برف نورد و سگ زنده یاب و شبانه روزی کردن داروخانه مرجع هلال احمر استان برای دارو‌های خاص از جمله اقدامات چند ماه اخیر این مرکز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.