خالد البطش:

نبرد شمشیر قدس همچنان ابزاری قانونی برای دفاع از قدس است

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی درباره بازگشت تل آویو به سیاست ترور هشدار داد و تاکید کرد نبرد شمشیر قدس همچنان ابزار مقاومت است.

خالد البطش با هشدار به رژیم صهیونیستی درباره بازگشت به سیاست ترور رهبران مقاومت و انتقاد از دولت‌های عربی به علت سکوت در برابر جنایات صهیونیست ها، گفت:، چون این کار به معنای نبرد علنی و بی پایان است که بهای سنگین آن را تل آویو پرداخت خواهد کرد و در صورت ارتکاب هر جنایتی از جانب رژیم اشغالگر مسئولیت کامل آن متوجه آن خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الان، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی گفت: نبرد شمشیر قدس همچنان به عنوان ابزار قانونی و مشروع برای دفاع از قدس، مسجد الاقصی و اماکن مقدس مسیحیان در قدس باقی می‌ماند. شمشیر قدس، شرایط را برای نیرو‌های مقاومت در لبنان، سوریه، عراق و یمن برای افزایش اعتماد به مقاومت و طرفداری از آن فراهم کرد.

خالد البطش به مناسبت اولین سالگرد نبرد شمشیر قدس که در دهم ماه مه سال گذشته ۲۰۲۱ میلادی در دفاع از قدس در برابر یورش‌های نظامیان اشغالگر درگرفت، گفت: ما مرحله مهمی را سپری می‌کنیم که مهمترین آن قدرت و توانمندی مقاومت، اتحاد و انسجام میدان‌ها و وجود پیمان قدس است.

به گفته او، مقاومت وضعیت خوبی دارد و شرایط فعلی تغییر کرده است و رژیم صهیونیستی دیگر حرف اول را در نبرد‌ها نمی‌زند و این تل آویو نیست که وضعیت مرحله بعدی را مشخص کند یا کنترل مسیر هر نبرد آینده را به دست گیرد.

او با تأکید بر اینکه مقاومت به هرگونه تجاوز و ترور رژیم صهیونیستی پاسخ شدید و محکمی خواهد داد، افزود: سخنان مقامات رژیم اشغالگر مبنی بر بازگشت به سیاست ترور را تلاشی ذلیلانه و پست با هدف منحرف کردن نگاه‌ها از مسئله قدس و اتفاقاتی که در آنجا رخ می‌دهد، دانست، اما توجهات همچنان به سمت حملات و تجاوزگری‌های رژیم اشغالگر به سمت قدس و مسجدالاقصی معطوف خواهد بود.

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی در پایان عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانت به آرمان ملت فلسطین و مشروعیت بخشیدن به حضور اشغالگر در سرزمین فلسطین و اعطای مجوز به آن برای ارتکاب جنایت‌های بیشتر علیه فلسطینی‌ها خواند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار