رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی لرستان:

تفاهم نامه همکاری ۶۰۰ دفتر گردشگری کشور با لرستان منعقد شد

رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی لرستان گفت: تفاهم نامه همکاری ۶۰۰ دفتر گردشگری برای برقراری تور‌های تفریحی به این استان منعقد شده است.

"الیاس محبی" رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی لرستان در نشست خبری پنجمین جشنواره ملی فرهنگ اقوام در خرم آباد افزود: در حاشیه این جشنواره با روسای انجمن‌های صنفی و حرفه‌ای کشور رایزنی و طی تفاهم نامه‌ای مقرر شد ۶۰۰ دفتر گردشگری از نقاط مختلف کشور، تور‌های تفریحی و گردشگری خود را به مقصد لرستان برنامه ریزی کنند.

او با اشاره به معرفی ظرفیت‌های گردشگری طبیعی، تاریخی و مهمانپذیر لرستان در این جشنواره و بازدید فعالان گردشگری از این فرصت ها، تصریح کرد: همچنین مقرر شد برنامه ریزی لازم برای جذب گردشگران خارجی در استان فراهم شود.

رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی لرستان اظهار داشت: روسای تشکل‌های حرفه ای، چارترکنندگان و فعالان گردشگری ۲۷ استان کشور ظرفیت‌های گردشگری لرستان را بازدید کرده اند و رونق گردشگری استان تا یک ماه آینده از آثار مثبت این رویداد است.

محبی با بیان اینکه برقراری پرواز خرم آباد – مشهد خواسته فعالان گردشگری استان است اضافه کرد: مطالبه گری مردم و جامعه، سهم بسزایی در راستای توسعه گردشگری استان دارد چراکه این دیار دارای ظرفیت‌های قابل توجهی در زمینه گردشگری است.

این جشنواره از ۱۸ تا ۲۲ اردیبهشت در محل محوطه تاریخی قلعه فلک الافلاک خرم آباد در حال برگزاری است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.