مدیرعامل باشگاه پرسپولیس :

۷۰۰ میلیون هزینه کردیم و می گویند بازی تماشاگر ندارد

درویش گفت: اگر قرار بود که بازی با سپاهان در سیرجان بدون تماشاگر باشد ۷۰۰ میلیون هزینه نمی‌کردم.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره بدون تماشاگر شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان، گفت:  مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان هزینه کردیم تا در سیرجان مقابل هواداران خود بازی کنیم، اما به یک باره اعلام کردند که بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود. اگر قرار بود بازی بدون تماشاگر باشد، آن را در کرج که شهر نزدیک ما است برگزار می‌کردیم و این همه هزینه رفت و برگشت، هتل، اقامت و ... را نمی‌دادیم.

طبق اعلام سازمان لیگ، شورای تامین مسابقات سیرجان با برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان  با حضور تماشاگر مخالفت کرده و این بازی قرار است فردا بدون تماشاگر برگزار شود.

با حضور تماشاگران  در بازی با سپاهان می توانستیم درآمد کسب کنیم 

درویش گفت: ضمن اینکه با حضور تماشاگر درآمدی برای ما ایجاد می‌شد و می‌توانستیم هزینه‌های خود را پوشش بدهیم. در این شرایط که برای تامین یک ریال در مضیقه هستیم و در جامعه مشکلات اقتصادی زیادی حاکم است، چگونه باید ۷۰۰ میلیون هزینه کنیم؟ البته ما با اصل موضوع برگزاری بازی در شهر بی‌طرف هم مشکل داریم، زیرا در آخرین بازی پرسپولیس و سپاهان با پرتاب نارنجک به اتوبوس، تیم ما را تهدید کردند، اما جالب این است با این اقدام هواداران حریف، هر ۲ تیم از بازی خانگی محروم شدند. در اصفهان برای ما مشکل ایجاد شده و چرا باید پرسپولیس در زمین بی‌طرف میزبانی کند؟

 بعد از اتفاقات رخ داده در بازی پرسپولیس و سپاهان  در فصل گذشته، طبق رای کمیته انضباطی قرار شد که بازی رفت و برگشت این ۲ تیم در زمین بی طرف برگزار شود که بازی رفت به میزبانی سپاهان در ورزشگاه اراک و بازی برگشت به میزبانی پرسپولیس قرار است در ورزشگاه سیرجان برگزار شود.


بیشتر بخوانید


نمی خواهند پرسپولیس امسال قهرمان شود   

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: با وجود  صحبت دبیرکل فدراسیون فوتبال، روز گذشته سهیل مهدی باز هم اعلام کرده گل زده در خانه حریف، حساب می‌شود. آیا این موضوع شائبه برانگیز نیست که هر جا ردی از پرسپولیس وجود دارد، بعضی از قوانین اجرا نمی‌شود. آیا مرجعی بالاتر از دبیرکل در هر فدراسیونی وجود دارد؟ کامرانی‌فر ۵-۴ شب قبل اعلام کرده که قانون این است، اما شب گذشته دوستان می‌گویند دبیرکل اطلاع ندارد. کنار گذاشتن  همه این موارد برای ما شائبه‌ای ایجاد می‌کند یک رازی در کار است که می‌گوید دیگر بس است که پرسپولیس قهرمان شود یا دست کم امسال قهرمان شود.

چندی پیش سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال اعلام کرد که تفاضل گل در صورت هم امتیاز شدن تیم‌ها تعیین‌کننده قهرمان لیگ نخواهد بود و  از این به بعد بازی رو در رو ملاک قهرمانی خواهد بود، اما دبیر کل فدراسیون فوتبال این موضوع را رد کرد.  

موانع مالی باشگاه پرسپولیس را برطرف می کنیم 

مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه آیا مدارک حرفه‌ای این باشگاه و استقلال در سال آینده تایید می‌شود و احتمال بازگشت شان به لیگ قهرمانان وجود  دارد، گفت: کارگروه حرفه‌ای سازی را در باشگاه مستقر کردیم. وظیفه شان هم این است بند به بند مشکلاتی که امسال مانع حضور ما در لیگ قهرمانان شد پیگیری کنند. انضباط مالی برای AFC خیلی اهمیت دارد. با توجه به اینکه مبلغ خصوصی سازی در روز‌های آینده به باشگاه می‌آید، موانع مالی خود را مرتفع می‌کنیم.

مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس به علت در اختیار داشتن پرونده‌های حقوقی در فیفا فصل گذشته صادر نشد و  پرسپولیسی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند.  

تمدید قرارداد بازیکنان هفته آینده انجام می شود 

درویش درباره آخرین وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس و احتمال ادامه فعالیت یحیی گل محمدی در این تیم برای فصل آینده، گفت: با ۴-۳ بازیکن به نوبت صحبت کرده‌ایم و در هفته آینده ان‌شاالله برای تمدید قرارداد در خدمت آن‌ها هستیم. همچنین گل‌محمدی با ما قرارداد دارد و در سال آینده در خدمتش هستیم. متاسفانه جو ایجاد کرده و دوست ندارند آرامش در پرسپولیس برقرار شود.  

برخی از بازیکنان پرسپولیس قراردادشان در انتهای فصل به پایان می‌رسد به همین علت مدیریت باشگاه قصد دارد از هفته آینده به نوبت قرارداد بازیکنان را تمدید کند تا برای فصل آینده برای سرخپوشان بازی کنند. همچنین در حالی که گفته می‌شود که گل محمدی فصل آینده از پرسپولیس جدا می‌شود، اما مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که این مربی را برای فصل بعد حفظ می‌کند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خراجی
۱۴:۲۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
خدا لعنت کند باعثان این امر را
آخرین اخبار