هلاکت یک افسر صهیونیست طی یورش به اردوگاه جنین

منابع صهیونیستی تایید کردند یکی از افسران نظامی این رژیم درپی یورش به اردوگاه جنین به هلاکت رسیده است.

منابع صهیونیستی و فلسطینی تایید کردند یکی از افسران تیپ «الیمام» بوده که در کارنامه خود سابقه ۲۳ سال جنایت علیه مردم فلسطین را داشته است.

نیو پرس در این خصوص به نقل از رسانه‌های عبری نوشت: «افسر ارتش اشغالگر که در درگیری صبح امروز در اردوگاه جنین کشته شد، ۲۳ سال است که در ارتش اشغالگر در مناصبی چون سرباز،  امدادگر و تک تیرانداز انجام وظیفه کرده است.»

«الیمام» یکی از چهار نیروی ویژه پلیس مرزبانی رژیم صهیونیستی است که طبق آن‌چه که صهیونیست‌ها مدعی هستند، وظیفه عملیات ضد تروریست را بر عهده دارد.

  یک افسر ارشد ارتش رژیم صهیونیست در مصاحبه با رسانه‌های این رژیم ادعا کرد: «دامنه تیراندازی به سمت ما در جنین امروز صبح بیشترین میزان در سال‌های اخیر است. من بیش از ۲۰ سال است که در ارتش هستم و قبلاً چنین چیزی ندیده بودم.»

صبح امروز نظامیان صهیونیست سعی در بازداشت یک فلسطینی به نام «محمود الدبعی» را داشتند که با مقاومت فلسطینان روبرو شده و نتوانستند این فرد را اسیر کنند. در همین حین مردم فلسطین در ادروگاه جنین که از شهادت شیرین ابوعاقله متاثر بودند با یورش صهیونیست‌ها سرسختانه مقابله کردند. وزارت بهداشت فلسطین نیز تایید کرد در یورش صهیونیست‌ها به جنین ۱۳ فلسطینی زخمی و به بیمارستان منتقل شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار