کفش‌های قاچاق به بازار نرسیدند

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از کشف محموله کفش خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در بازرسی از یک دستگاه کامیونت خبر داد.

سرهنگ علی قربان پور گفت: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید "رئیسیان" فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیونت حامل اثاثیه منزل که از جنوب کشور به سمت اصفهان در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

او گفت: ماموران پس از متوقف شدن خودرو طی هماهنگی با مرجع قضائی از قسمت بار آن بازرسی کردند که در نهایت از زیر بار اثاثیه منزل هزار ۴۰۰ جفت کفش خارجی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم می گوید: محموله مکشوفه فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند، کارشناسان مربوطه در ارزیابی‌های خود ارزش کفش‌های قاچاق را بر ۵ میلیارد ریال اعلام کردند.

به گفته سرهنگ قربان پور راننده خودرو دستگیر و تحویل وی به مرجع قضایی ش.: برخورد جدی و قاطعانه با خودرو‌های حامل کالا‌های خارجی قاچاق در اولویت برنامه‌های این فرماندهی است و اجازه نخواهیم داد عده‌ای فرصت طلب و سودجو با وارد کردن کالا‌های قاچاق به بازار چرخ تولید و اشتغال کشور را با اشکال مواجه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.