انبار دپوی کالا‌های قاچاق لو رفت

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف انواع کالا‌های خارجی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بازرسی از انباری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ایرج کاکاوند گفت: ماموران پلیس این فرماندهی با اشرافیت و رصد هوشمندانه خود از دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در انباری واقع دریکی از مناطق حاشیه‌ای شهر فلاورجان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او می گوید: ماموران پس از انجام تحقیقات تخصصی و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از انبار مذکور  بازدید کردند که در نهایت ۶۰ کارتن سرویس قاشق وچنگال و ۴۴ کارتن حاوی لوازم آرایشی، شامپو وروغن ارگان کشف شد.

سرهنگ کاکاوند، ارزش اموال مکشوفه از این انبار را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۳ میلیارد و ۵۰۰ ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه یک نفر شناسایی و به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: قاچاق کالا ضربه مهلکی به تولیدکنندگان و از بین رفتن فرصت‌های اشتغالزایی در جامعه می‌شود. پلیس با تمام ظرفیت و امکانات خود در این حوزه وارد شده و با قاچاقچیان کالا برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.