بازار مرغ در چهارمحال و بختیاری تامین است

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: هیچگونه نگرانی در خصوص گوشت مرغ در بازار استان وجود ندارد.

آقای منزوی دیشب در حاشیه بازدید از سه کشتارگاه فعال مرغ این استان گفت: نگرانی کمبود گوشت مرغ گرم در سطح بازار، وجود ندارد و با توجه به نیاز استان، روزانه متوسط بین ۷۰ تا ۸۰ تن مرغ به بازار عرضه می‌شود.

مرغ مورد نیاز استان با قیمت جدید عرضه می‌شود.

با توجه به ظرفیت مرغداری‌ها و پیش بینی جوجه یزی، هیچ مشکلی برای تامین مرغ مورد نیاز استان نیست.


بیشتر بخوانید


در این دیدار آقای ابراهیمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم که کل نیاز مصرف استان را می‌توانیم تامین کنیم و حتی بخشی از مرغ مازاد بر نیاز استان را نیز منجمد و در سردخانه نگهداری خواهیم کرد.

علاوه بر این یک سری ذخایر استراتژیک مرغ منجمد هم داریم که در صورت نیاز استان از این ذخایر استفاده و بازار استان تامین خواهد شد.

فروردین ماه امسال یک میلیون و ۵۸۰ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های استان چهارمحال و بختیاری انجام شد؛ معمولا فروردین ماه به دلیل اینکه بعد از ایام تعطیل است جوجه ریزی خیلی پایین است، اما امسال با پیش بینی‌های صورت گرفته درصد بیشتر از سال‌های قبل جوجه ریزی در مرغداری‌های استان صورت گرفت.

تا پایان اردیبهشت و اوایل خرداد هیچ مشکلی در تامین مرغ استان نداریم؛  مردم  می‌توانند خرید گوشت مرغ خود را با قیمت جدید، به سهولت در بازار انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار