اصلاح هدفمندسازی یارانه‌ها نظام تولید را به بلوغ می‌رساند

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: اصلاح هدفمندسازی یارانه‌ها باعث کاهش وابستگی تولیدکنندگان به دولت می‌شود و در مجموع نظام تولید را به بلوغ و بالندگی می‌رساند.

رضا افلاطونی در نشست بازرسان سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صمت و اصناف استان گفت:تولیدکننده‌ای که از ابتدا تا انتهای فرآیند تولید به دولت وابسته بود، اکنون برای خودکفایی و توسعه تلاش می‌کند.

اصلاح نظام هدفمندسازی یارانه‌ها به رقابتی شدن اقتصاد منجر شده و تولیدکننده را در مقام انتخاب کالای با کیفیت قرار می‌دهد که یک کار بسیار ارزشمند در راستای احقاق حقوق مردمی است.

قانونگذار و دولت با توجه به رانتی که قبلاً در مورد یارانه‌ها وجود داشت، جلوی آن را گرفتند و یارانه را به دست مردم رساندند که این اتفاق باید دهه‌ها قبل در کشور اجرایی می‌شد.

مردم باید ببینند که بازار کالا‌های اساسی رها نشده و قیمت‌های جدید با تدبیر اعمال شده است؛ وقتی این به مردم تفهیم شود امنیت غذایی بیشتر ملموس خواهد شد.

اصلاح هدفمندسازی یارانه‌ها و مردمی سازی آن مصوب مجلس شورای اسلامی بوده و دولت مکلف به اجرای آن است که باید همه در این مهم همکاری کنند.

در تولید و تامین کالا‌ها هیچ مشکلی نداریم؛ در همین فروردین ماه سه میلیون و ۶۰۰ قطعه جوجه ریزی شده که بعد از ۴۵ روز هفت هزار تن مرغ را تولید و روانه بازار می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار