کشف بالغ بر۲۸۷ تن شکر عرضه خارج از شبکه در اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از عرضه خارج از شبکه ۲۸۷ هزارو ۳۴۷ کیلوگرم شکر در اردبیل خبر داد.

رامین صادقی گفت: موضوع گزارش واصله سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صمت استان، با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و بازرسین سازمان صمت در راستای کنترل بازار و برخورد با اخلالگران اقتصادی، بلافاصله طی هماهنگی بعمل آمده از مکان مورد نظر بازرسی به عمل آوردند.

او می‌گوید: پس از بررسی‌های لازم با توجه به مغایرت آماری و عدم ثبت کالا در سامانه جامع تجارت، تخلف عرضه خارج از شبکه برای کارشناسان بازرسی این سازمان محرز گردید که ارزش کالا به مقدار ۵۱ میلیارد و ۷۲۲ میلیون و ۴۶۰ هزار ریال بر آورد شده است و پرونده پس از تکمیل، جهت صدور رأی به تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل گفت: برخورد با اخلال‌گران در بازار و محتکران کالا‌های اساسی و موردنیاز مردم در دستور کار جدی سازمان صمت استان قرار گرفته است و مجموعه سازمان هر روز در دو شیفت کاری و حتی روز‌های تعطیل بر بازار نظارت کامل دارند.

صادقی می‌گوید: شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود را در زمینه احتکار به سامانه ارتباطی ۱۲۴ اداره مشارکت‌های مردمی سازمان صمت و یا با شماره ۱۱۳ اداره کل اطلاعات دهند تا سریعآ به موضوع رسیدگی شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار