آشکار سازی نقاط پر تصادف جاده‌های مازندران

معاون راهداری اداره کل راهداری مازندران از آشکار سازی نقاط پر تصادف در جاده‌های استان خبر داد.

اسماعیل فولادی گفت: نقاط پر تصادف در جاده‌های مازندران بمنظور افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای آشکار سازی شد.

او می‌گوید: با عنایت به شناسایی نقاط پرتصادف استان از سنوات گذشته اقدامات مؤثری درخصوص رفع این نقاط انجام گرفته و درهمین راستا نیز نصب انواع علائم به عنوان یک اقدام کم هزینه، زودبازده، توانسته در جهت کاهش تصادفات و سوانح رانندگی نقش بسیار مؤثری ایفا کند.

به گفته فولادی اقبال و استقبال عموم کاربران جاده‌ای برای تردد از سطح محور‌های مازندران بالا است، از این رو امیدواریم با برنامه ریزی و تلاش مضاعف بتوانیم سرعت قابل توجهی در حذف نقاط پرتصادف داشته باشیم.

او می‌گوید: راه‌های ارتباطی مازندران به دلیل گردشگر پذیر بودن و نزدیکی به پایتخت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و از راه‌های بسیار پرتراکم محسوب می‌شوند.

به گفته فولادی فاصله کم مراکز جمعیتی در مازندران و تراکم شهر‌ها بر اهمیت راه‌های درون استانی افزوده است و این در حالی است که هنوز توجه ویژه‌ای به این راه‌ها نشده است.

او می‌گوید: محور‌های ارتباطی مازندران به دلیل حجم بالای ترافیک و تردد وسایل نقلیه جز محور‌های حساس کشور محسوب شده، بنابراین ایمن سازی این محور‌ها و حذف نقاط پرتصادف به عنوان دو برنامه اصلی این اداره کل همواره به طور ساری و جاری در دستور کار قرار دارد.

به گفته اقدامات وسیع و گسترده‌ای در خصوص ایمن سازی محور‌های مازندران در قالب اجرای روکش آسفالت، خط کشی، نصب علائم، اَشکار سازی نقاط پر تصادف و ... به اجرا در آمدست اقدام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.