دادستانی تهران به ارتقاء ایمنی بازار بزرگ ورود کرد

معاون دادستان تهران گفت: با توجه به وضعیت نا‎ایمن بازار تهران، دادستانی این استان به منظور حفظ حقوق عامه به موضوع ورود کرده است.

مرتضی تورک گفت: دادستانی تهران با دعوت از نمایندگان سازمان های مسئول، کارگروه ویژه ارتقاء ایمنی بازار را به منظور دریافت گزارش مستمر از وضعیت و نظارت بر عملکردها تشکیل داده است.

در جلسه با شهردار منطقه ۱۲ تهران، مدیران سازمان آتش نشانی، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران، شرکت توزیع برق تهران بزرگ، سازمان نظام مهندسی کشور، اتاق اصناف تهران، اداره کل اوقاف و امور خیریه و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، وضعیت خطرناک بازار بزرگ مورد بررسی قرارگرفت.

او گفت: در این جلسه با اخذ گزارش از تمام دستگاه ها و ادارات حاضر، درباره وضعیت ایمنی بازار و عوامل خطر ساز آن، بر لزوم توجه ویژه و پیگیری مستمر نسبت به اصلاح نقاط آسیب پذیر و خطرساز، تأکید شد.

مقرر شده کارگروه ویژه ارتقاء ایمنی بازار در دادستانی تشکیل شود و در جلسات هفتگی آن بررسی موضوعات خطرناک و پیگیری رفع عوامل خطرساز و اجرای دستورالعمل های ایمنی اعلام شده از سوی سازمان آتش نشانی، مستمر در دستور کار باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار