دستگیری عاملان درگیری دسته جمعی در گلسار

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری ۵ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی و درگیری مسلحانه در شهر گلسار این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سلیمانی گفت: در پی دریافت اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع نزاع و درگیری دسته جمعی و مسلحانه در روستای سرخاب شهر گلسار شهرستان ساوجبلاغ رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

به گفته این مسئول انتظامی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان بلافاصله وارد عمل شده و به محل درگیری اعزام شدند.

او می گوید: ماموران با حضور در محل و در بررسی‌های به عمل آمده دریافتند که افرادی با سلاح گرم کلت کمری و شکاری اقدام به تیراندازی به سمت یک باب مغازه املاک کردند که در اثر این تیراندازی یک نفر دچار جراحت شده است.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ گفت: با هماهنگی مقام قضایی، اقدامات فنی و تلاش شبانه روزی، مامورین به محل اختفای عوامل درگیری دراستان قزوین اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه در کمتر از ۲۴ ساعت تعداد ۴ نفر از عاملان درگیری در شهرستان بویین زهرا و یک نفر دیگر نیز در شهرستان اشتهارد دستگیر و به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان ساوجبلاغ منتقل شدند.

او می گوید: یک قبضه اسلحه کلت کمری جنگی از متهمان کشف و ۳ دستگاه خودروی پژو پارس، پراید و وانت ۲ کابین در این خصوص توقیف شد.

سرهنگ سلیمانی گفت: تحقیقات و اقدامات فنی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در جهت دستگیری دیگر عاملان نزاع و درگیری ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.