عنایتی: با کدام عقل و منطق به دور بعد جام جهانی صعود می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: برخی می‌گویند به دور بعد جام جهانی صعود می‌کنیم، با کدام عقل و منطق، ما هنوز وضعیت لباسمان مشخص نیست.

رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران و بازیکن سابق استقلال گفت: متاسفانه این روز‌ها فضای مجازی باعث شده هواداران به راحتی با بازیکنان ارتباط برقرار کنند و همین موضوع به بازیکنان استرس وارد می‌کند، همچنین تمام چالش‌هایی که فوتبال ما امسال درگیر آن شد به خاطر بیانه نویسی‌هایی بود که از سوی باشگاه ها منتشر شد و بی اخلاقی‌ها به فوتبال ما ضربه زد. متاسفانه الان صحبت‌هایی که می‌شنویم از سمت مربیان و مدیران نیست، بلکه از طریق مدیر رسانه‌ها است.

به دنبال صدور بیانیه‌های متعدد از سوی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال پس از صدور احکام انضباطی و رفتار‌های تحریک آمیز این ۲ باشگاه، مدیران عامل و مدیران رسانه‌ای و روابط عمومی این ۲ باشگاه چندی پیش به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دعوت شده بودند.

او گفت: این روز‌ها همه می‌گویند ما به دور بعد جام جهانی۲۰۲۲ قطر صعود می‌کنیم با کدام عقل و منطق این حرف‌ها را می‌زنند، ما هنوز وضعیت لباسمان و بازی‌های دوستانه مشخص نیست آن وقت چطور می‌خواهیم به مرحله بعد صعود کنیم.

تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی در گروه دوم با تیم‌های انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف اروپا همگروه شده است. ملی پوشان کشورمان قبل از شرکت در این رقابت‌ها قرار است یک بازی دوستانه برابر کانادا انجام دهند.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد صادق رحیمی
۰۱:۰۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
ایشان پر می گویند و اندک می اندیشند اگر تیمی توانا باشد و بازیکنانش تجربه و مهارت کافی داشته باشند می شود اسپانیا که 6ماه که سهل است چند روز مانده به جام جهانی مربیشان عوض شد اما توانستند از گروه بسیار سخت به عنوان تیم اول صعود کنند.
اما در جام جهانی فوتبال 2007 تیم پیراهن و بازی تدارکاتی و مزبی و... اش همه مهیا بود اما خود بازیکنان توانایی و تجربه رویایی با تیم های تراز اول دنیا نداشتند و تقریباً ضعیف ترین حضور را رقم زدند.