رزمی کاران مهابادی ۱۵ مدال رنگارنگ کشوری کسب کردند

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: رزمی‌کاران این شهرستان با درخشش در رقابت‌های «تای‌بو» قهرمانی کشور صاحب ۱۶ مدال رنگارنگ شدند.

قرنی مصطفی پور گفت: اولین دوره مسابقات کشوری «تای بو» با حضور ۶۰۰ ورزشکار از ۲۰ استان سراسر کشور در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به میزبانی بوکان برگزار شد.

وی گفت: رزمی کاران مهابادی نیز در ترکیب تیم آذربایجان غربی در هر سه رده سنی در این رقابت‌ها حضور داشتند و در پایان مسابقات موفق به کسب ۳ مدال طلا، ۴ مدال نقره و ۸ مدال برنز شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: در این مسابقات تیم آذربایجان غربی به مقام قهرمانی دست یافت و تیم کرمانشاه نایب قهرمان و تیم‌های کردستان و تهران نیز به طور مشترک رده سوم رقابت‌ها را به دست آوردند.

مصطفی پور گفت: شایان نادری و آرژین ژاکتی مقام نخست،  رامان رحیمی جایگاه دوم و شایان سلطانی و کارو ناظری هر کدام جایگاه سوم در رده سنی نونهالان را کسب کردند.

وی گفت: آریا رهرو جایگاه اول،  نیما پاکار و آرمین گل محمدی مقام دوم و افشین مجیدی، آرش هنرجویان، کارو ناظری و سالار عبده مدال برنز رده سنی نوجوانان این مسابقات را کسب کردند.

مصطفی پور گفت: استاد ابراهیمیان،  پیشوا سهرابی و میلاد شیخ مرادی به ترتیب جایگاه دوم و سوم مشترک را رده جوانان را کسب کردند،  احمد ابراهیمیان اصل، توفیق بهرامی نیا، طاهر ابراهیمیان، جمال بالی و کامران صحرایی داوران مهابادی در این رقابت‌ها به قضاوت پرداختند.

ورزش تای‌بو رشته‌ای رزمی و تلفیقی از تکواندو و بوکس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.