بیش از ۱۶۰ تن اقلام غذایی احتکاری در آذربایجان‌غربی کشف شد

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: ۱۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم روغن نباتی در شاهین دژ و ۱۵۰ تن گندم احتکار شده در شهرستان شوط کشف و ضبط شد.

ناصر عتباتی گفت: حسب دستور صادره در روز‌های قبل به روسا و دادستان‌های استان مبنی بر پایش بازار ارزاق عمومی مردم و مراقبت و جلوگیری از هرگونه تخلف و گرانفروشی اقدامات خوبی در سطح استان انجام شده است.

عتباتی می گوید: در روز‌های نخستین اجرای پایش بازار این مقدار روغن نباتی احتکار شده در چندین محل شهرستان شاهین‌دژ و گندم در شهرستان شوط کشف گردید.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: برای افراد متخلف پرونده تخلف تشکیل و درخصوص اقلام کشف شده هم برابر مقررات اقدامات لازم اعمال شد.

عتباتی گفت: در مقابل هر گونه تخلف و اختلال در بازار برخورد قاطع به عمل خواهد آمد و همه کسبه و تجار دراوضاع خاصی که بر بازار حاکم است در کنار مردم و با آن‌ها باشند نه اینکه با تخلفاتی ناشایست و غیرقانونی موجب بی رونق شدن بازار و مشکل در تهیه ارزاق عمومی مردم شوند.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی می گوید: مردم به مقدار مصرف خود در تهیه اقلام مورد نیاز عمل کنند و از انباشت اقلام و وسایل در خانه‌های خود خودداری کنند تا همه مردم بتوانند بطور یکسان به ارزاق مورد نیاز دسترسی داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.