دانشگاه علوم و فنون زمینی سپاه پاسداران، میزبان سرلشکر سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران با سفر به اصفهان از نمایشگاه و بخش‌های گوناگون دانشگاه علوم و فنون امیرالمومنین نیروی زمینی سپاه پاسداران بازدید کرد.

فرمانده کل سپاه در این سفر از دانشکده های پیاده، تکاوری، موشکی، توپخانه و مراکز آموزش نیروهای مخصوص، مهندسی رزمی و گروه معارف و همچنین از نمایشگاه بزرگ دستاوردهای علمی و آموزشی و کارگاه های تخصصی و سالن‌های شبیه‌ساز آموزشی دانشگاه بازدید کرد.

 سردار سلامی در جریان بازدید از بخش های مختلف دانشگاه از تلاش های جاری و اقدامات انجام شده در راه بومی سازی دانش ارتقا و بهینه سازی ملزومات و ادوات و فرآیندهای آموزشی، عملی و تئوری در این دانشگاه تقدیر کرد.

 نمایشگاه دستاوردهای دانش و پژوهش محور دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) نیروی زمینی سپاه شامل مجموعه کتاب های تالیف شده، جزوات و مقالات در موضوعات تخصصی، از دیگر برنامه های فرمانده کل سپاه در این بازدید بود.

 سردار سرتیپ محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و سردار مهدی سرور فرمانده دانشگاه علوم و فنون نیروی زمینی سپاه درباره بخش های مختلف دانشگاه و فعالیت های این دانشگاه توضیحاتی دادند.

 گفتنی است دانشگاه امیرالمومنین(ع) یکی از مراکز پرسابقه آموزشی سپاه از دوران دفاع مقدس تا کنون است که امروز در مسیر پویایی و بالندگی به دانشگاه و یکی از برترین مراکز در حوزه آموزش های رزم زمینی در منطقه تبدیل شده است.این دانشگاه همچنین تاکنون بیش از ۹۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است که شهیدان افشار و حججی از آن جمله است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار