وزیر راه:

عقب ماندگی حوزه راه آذربایجان غربی رفع می‌شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: با اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور، عقب ماندگی‌های حوزه راه و حمل و نقل آذربایجان غربی رفع می‌شود.

رستم قاسمی در حاشیه بازدید از راه آهن ارومیه با بیان اینکه قبل از سفر رییس جمهور، اعتبارات و ظرفیت‌های استان‌ها مورد بررسی و تعیین تکلیف و مصوبات آذربایجان غربی نیز در حوزه راه بررسی شده است، گفت: آذربایجان غربی جزء معدود استان‌هایی است که اعتبارات بسیار خوبی که برای حوزه راه و حمل و نقل این استان در نظر گرفته شده است.

قاسمی با بیان اینکه قدم‌های خوبی در راستای توسعه راه‌های استان برداشته شده است، گفت: با اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور، عقب ماندگی‌های حوزه راه و حمل و نقل آذربایجان غربی جبران می‌شود.

قاسمی با اشاره به اینکه برای تکمیل راه آهن ارومیه اعتبارات خوبی پیش بینی شده تا نواقص این حوزه به خصوص بخش حمل بار رفع شود، می گوید: در جلسه امروز ضمن بررسی نواقص راه آهن زمان‌بندی مشخصی برای رفع اشکالات آن تعیین و اعلام می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سرمایه گذاری۴ تا ۵ هزار میلیارد تومانی انجام شده در راه آهن ارومیه گفت: باید از ظرفیت موجود استفاده شود و تلاش شود بار‌های مختلف از طریق واگن‌های راه آهن ارومیه حمل و شاهد رونق اقتصادی در استان باشیم.

قاسمی با اشاره به موضوع مسکن ملی در استان نیز گفت: این استان از لحاظ زمین برای ساخت مسکن ملی مشکلی ندارد و عملیات اجرایی ساخت مساکن ملی استان فردا ۳۰ اردیبهشت آغاز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.