رئیس جمهوردر بیست و یکمین سفر استانی خود هم اینک در جمع خانواده شهدا، ایثارگران و نخبگان آذربایجان غربی است.

حجت الاسلام و المسلمین مجتمهد شبستری نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در دیدار رئیس جمهور با نخبگان، علما و خانواده شهدا و ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم استان گفت:آذربایجان غربی در شاخصه های توسعه وضعیت خوبی ندارد و نیازمند توجه دولت بخصوص در حوزه اشتغال است.

او گفت:مساله و مشکل چند ساله سیب در استان نیازمند برنامه ریزی و تدبیر است و به رغم این همه سیب مازاد، سیب وارد می شود.

شبستری می گوید:اگر برای مساله و معضل دریاچه ارومیه تدبیر لازم نشود در آینده به یک مساله سیاسی و امنیتی تبدیل می شود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت:با توجه به مرزی بودن و شرایط خاص استان بودجه فرهنگی آذربایجان غربی نیازمند تقویت و افزایش اعتبارات می باشد.

او گفت:دولت سیزدهم در مبارزه با کرونا و مبارزه با فساد و سلامت همگانی موفق عمل کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتهد شبستری گفت:فساد در بعضی از ارگان ها مردم را آزار می دهد و موجب سلب اعتماد مردمی از نظام می شود که باید با آن برخورد شود.

ماموستا هاشم‌ آبادی نیز در این دیدار گفت:آذربایجان غربی تاکنون نوک پیکان دشمن بوده و دشمن در تلاش بوده تا اختلافات بزرگی ایجاد کند ولی این استان با داشتن اقوام و مذاهب، همبستگی و وحدتش زبانزد خاص و عام است.

او گفت:مدیران کشوری در توزیع عادلانه امکانات و توان اهل سنت و جامعه مرزی و کردهای منطقه نهایت همت را بکار گیرند

حجت الاسلام و المسلمین دیرباز نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار گفت:آمایش سرزمین که یک طرح ملی است در آذربایجان غربی نیز مورد تاکید قرار بگیرد.

او گفت:با توجه به ظرفیت استان مرزنشینان باید انتفاع بیشتری از منطقه داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین دیرباز گفت:اقشار مختلف استان بخصوص روحانیت و ادیان مختلف حامی دولت هستند و منتظر حل مشکلات و چالش های پیش رو و رفع عقب ماندگی تاریخی هستند و این فاصله و شتاب باید به حداقل برسد و در بودجه ریزی توجه جدی تر بشود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.