هشدار جنبش چهاردهم فوریه درباره اعدام ۲ جوان بحرینی در عربستان

جنبش انقلاب چهاردهم فوریه بحرین ضمن درخواست جلوگیری از اعدام ۲ جوان بحرینی در عربستان درباره عواقب اعدام آن‌ها هشدار داد.

جنبش طرفداران جوانان انقلاب چهاردهم فوریه در بحرین از جامعه بین المللی خواست برای جلوگیری از اعدام ۲ جوان بحرینی وارد عمل شود.

این جنبش صدور حکم اعدام در دادگاه عالی عربستان برای «صادق ثامر و جعفر سلطان» را محکوم کرد. این دو نفر از سال‌ها پیش در زندان‌های عربستان به سر می‌برند.

جنبش انقلاب چهاردهم فوریه بحرین تاکید کرد در برابر چنین اقدامی ساکت نخواهد نشست.

«شبکه انقلابیون النمر» نیز خواستار توقف اعدام این ۲ جوان شد و از جناح‌هایی که می‌توانند در این زمینه کاری انجام دهند خواست برای جلوگیری از اجرای حکم اعدام آن‌ها تلاش کنند.

دادگاه تجدید نظر عربستان سعودی سه شنبه ۲۱ دی ماه سال گذشته، حکم اعدام دو جوان بحرینی را تأیید کرده بود و دادگاه عالی عربستان دیروز (جمعه) نیز این حکم را تایید کرد.

این دو جوان بحرینی از ساکنان منطقه دار کلیب بحرین هستند که در سال ۲۰۱۵ میلادی به اتهام تلاش برای انفجار گذرگاه مرزی ملک فهد که عربستان را به بحرین وصل می‌کند، بازداشت شده بودند.

این حکم در حالی برای دو جوان بحرینی صادر شده است که آن‌ها اتهامات وارده به خود را رد کرده و تأکید دارند که این اتهامات، با انگیزه‌های سیاسی به آنان وارد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار