مساعدت بیش از۲میلیارد تومانی کمیته امداد به مددجویان زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:۲ میلیاردو۸۰۹ میلیون تومان به صورت نقدی وغیرنقدی به خانواده‌های موردبازدیددرقالب طرح مفتاح الجنه مساعدت شد.

صالحی گفت: اجرای طرح مفتاح الجنه با هدف دیدار و دلجویی از خانواده‌های تحت حمایت و همنشینی مسئولان و خیران با نیازمندان انجام می‌شود و از مهمترین دستاورد‌های آن در کنار کمک به رفع مشکلات و نیاز‌های جامعه هدف این نهاد، ایجاد نشاط معنوی در بین خیران و خانواده‌های نیازمند و تقویت همدلی و الفت بیشتر در جامعه اسلامی است.

او می گوید: اجرای طرح مفتاح الجنه موجب شکل گیری همت همگانی در حوزه رسیدگی به نیازمندان، زمینه سازی برای بهره گیری بیشتر از ظرفیت‌های موجود در حوزه خیر و احسان و ایجاد فرصت‌های جدید در مسیر خدمت رسانی به جامعه هدف این نهاد می‌شود.

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تکریم خانواده‌های تحت حمایت، ترویج سیره ائمه اطهار (ع) و فرهنگ ناب علوی و فاطمی در حوزه همنشینی و مجالست با نیازمندان و جریان سازی در حوزه تقویت مسئولیت و ایثارگری اجتماعی در حوزه کاری این نهاد از اهداف دیگر اجرای طرح ارزشمند مفتاح الجنه است.


صالحی گفت: با برنامه ریزی، پیگیری و اقدامات انجام شده و همراهی و مشارکت مناسب خیران، مسئولان و مدیران استانی در ماه رمضان با شش هزار و ۹۵۱ خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به صورت حضوری و نیابتی دیدار و از آن ها تفقد و دلجویی بعمل آمده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان می گوید: بیش از ۲ میلیارد و ۸۰۹ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به خانواده‌های مورد بازدید در قالب طرح مفتاح الجنه مساعدت شد.

او می گوید: از مجموع کمک‌های صورت گرفته به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب طرح مفتاح الجنه  در ماه رمضان، بیش از ۲میلیارد و ۵۸۱ میلیون تومان از محل کمک‌های خیران بوده  است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.