اخبار نیروی انتظامی استان قزوین در سی و یکم اردیبهشت

خبر‌هایی از احتکار ۲۱ تن شکر در یک واحد مسکونی تا کشف ۴۴ قلم انواع لوازم خانگی قاچاق را در بسته خبر‌های نیروی انتظامی مشاهده کنید.

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران کلانتری ۱۲ بازار شهرستان قزوین اخباری مبنی بر احتکار شکر در یک منزل مسکونی دریافت کردند که بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات تخصصی پلیسی انبار کالای احتکار شده را شناسایی کردند که در بازرسی از محل ۲۱ تن و ۵۰۰ کیلو گرم شکر کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان این که کارشناسان ارزش ریالی کالای احتکار شده را ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

لوازم خانگی قاچاق در سواری پژو ۴۰۵

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین، حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزاد راه"قزوین-زنجان" به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

راننده خودرو با مشاهده ماموران، بدون توجه به دستور ایست آن‌ها قصد متواری شدن از محل را داشت که در تعقیب و گریز صورت گرفته در حالی که وارد شهر قزوین شده بود متوقف و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو ۴۴ قلم انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد، خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

احتکار هزار تن ماکارونی در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در راستای مقابله با احتکار و عرضه خارج از شبکه اقلام مصرفی خانوار، بازدید از واحد‌های تولیدی این اقلام در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

سردار علی ابراهیمی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی به همراه نماینده سازمان جهاد کشاورزی در بازرسی از انبار یک واحد تولید عمده ماکارونی، هزار تن ماکارونی احتکار شده با قیمت و تاریخ تولید قبل از اجرا شدن طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها در کشور کشف و انبار مذکور پلمب شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در ادامه بررسی ماموران، مدیر این واحد تولیدی احضار و مشخص شد، اقلام دپو شده برای صادرات به خارج از کشور تولید و انبار شده است، که با توجه به ممنوعیت صادرات در شرایط فعلی، محموله تولید شده توقیف شد.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۲۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: با هماهنگی قضائی انجام شده مقرر شد کلیه اقلام موجود در انبار با قیمت قبل از اجرایی شدن طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها با قیمت قبل در بازار توزیع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار