استاندار ایلام:

روابط عمومی جایگاه افراد با انگیزه و حرفه‌ای است

استاندار ایلام گفت: روابط عمومی‌ها باید در طراز بالا و در حد نفر دوم سازمان‌ها باشند و اگر کسی بی انگیزه است، نباید در روابط عمومی باشد بلکه روابط عمومی جایگاه افراد با انگیزه، خبره و حرفه‌ای است.

حسن بهرام‌نیا در نشست مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان، ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و هفته روابط عمومی ، لازمه‌ی اجرای برنامه ها، داشتن سازمان‌های کارا و توانمند را داشتن روابط عمومی قوی دانست و گفت: یکی از ارکان‌های مهم هر ارگان و سازمانی روابط عمومی توانمند و متخصص است.

استاندار ایلام با بیان اینکه یک پای سازمان موفق، قوی و توانمد روابط عمومی است، گفت: اگر سازمانی موفق است در سایه روابط عمومی اوست و اگر یک سازمان ضعیف عمل می‌کند، باید علت ضعف آن را در روابط عمومی جستجو کرد.

او روابط عمومی‌ها را آئینه تمام نمای سازمان‌ها دانست و گفت: روابط عمومی‌ها باید واقعیت‌ها را منعکس کنند و فقط به دنبال تعریف و تمجید از مدیران نباشند، زیرا مردم انتظار دارند مشکلات آن‌ها نیز دیده شود و به آن‌ها خدمات ارائه گردد.

بهرام‌نیا با بیان اینکه در جامعه امروز نیازمند روابط عمومی پاسخگو و امیدآفرین هستیم، گفت: امروز نقش روابط عمومی‌ها به عنوان بازوان اجرایی دولت در امر اطلاع رسانی، در جهاد تبیین و اصلاح ساختار یارانه‌ها بسیار دارای اهمیت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
7891
۰۰:۱۳ ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
پس تعهد کشکه؟