اختصاص تمام ظرفیت‌های شهری کاشان برای برگزاری جشنواره ملی آه و آهو

شهردار کاشان از اختصاص تمام ظرفیت‌های مدیریت شهری برای میزبانی شایسته جشنواره ملی آه و آهو در راستای ترویج فرهنگ رضوی و سبک زندگی اسلامی خبر داد.

حسن بخشنده امنیه گفت: بر پایه ابلاغیه شهرداری به حوزه‌های مدیریت شهری در راستای برگزاری باشکوه جشنواره ملی آه و آهو تمامی سازمان‌ها و مجموعه‌های مدیریت شهری اعم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، مرکز و ارتباطات و امور بین الملل، سازمان سیما، منظر و فضای سبز امکانات و ظرفیت‌های خود را برای برپایی هر چه شایسته‌تر این جشنواره به کار گیرند.
رویداد فرهنگی هنری جشنواره ملی آه و آهو کاشان از سری برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه السلام است که هر سال در دهه کرامت (روز اول ذی‌القعده میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) تا ۱۱ ذی‌القعده روز میلاد موفور السرور امام رضاعلیه‌السلام) در راستای ترویج فرهنگ و سبک و سیره رضوی با اجتماع هزاران نفری شهروندان ولایت مدار کاشانی و به همت موسسه خادمان حضرت رضا (ع) در کاشان برگزار می‌شود.

او می‌گوید: جشنواره ملی آه و آهو از بزرگ‌ترین، موثرترین و مردمی‌ترین رویداد‌های فرهنگی دارالمومنین کاشان در عرض ارادت و توسل مردم دارالمومنین کاشان به امام رئوف و شیفتگی آن‌ها به آستان آل‌الله (علیهم‌السلام) است.

به ‌گفته او، شهرداری کاشان برای اجرای شایسته و باشکوه این اتفاق فرهنگی، اعتقادی و اجتماعی امسال مصمم‌تر و با تمام قوا تمهیدات مختلفی در حوزه مدیریت شهری را اندیشیده است.

شهردار کاشان گفت: شهرداری کاشان با بزرگداشت شعائر دینی و فرهنگی سازی مکتب اهل بیت (ع) به ویژه حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع)، برای نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی و علوی با محوریت سیره رضوی به دنبال رقم زدن رویدادی متفاوت در هفته کرامت برای خطه سیلک است.
جشنواره ملی آه و آهو ۲ سال گذشته به دلیل شیوع کرونا و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار نشد.

جشنواره ملی آه و آهو به مدت ۱۱ شب در دهه کرامت با ۱۰ همایش‌های هزاران نفری کیفی و پرمخاطب و حضور سخنرانان برجسته ملی در دبیرستان ماندگار امام خمینی (ره) کاشان برگزار می‌شود.

همایش آوا‌ها و نغمه‌های رضوی، طب رضوی، شعر رضوی، جشن کودکان رضوی، انتظار و مهدویت، باب الجواد (ع) جشن نوجوانان رضوی، خانواده رضوی، بزرگداشت مقام امامزادگان با حضور خادمین بقاع متبرکه شهرستان و توابع آن، جشن شب میلاد امام رضا (ع) و جشن ملی زیر سایه خورشید با حضور خدام حرم رضوی از جمله همایش‌های جشنواره ملی آه و آهو است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار