شرایط اضطراری آلودگی هوا

کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان یزد اعلام کرد با توجه به احتمال وقوع طوفان، همه‌ی مدارس استان یزد روز سوم خرداد غیرحضوری است.

 کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا دقایقی پیش در استانداری یزد تشکیل جلسه داد و در این جلسه اعلام شد به دلیل پیش بینی احتمال وقوع طوفان و ایجاد پدیده گرد و غبار به استناد آیین نامه اجرایی تبصره ۳ ماده ۳ قانون هوای پاک، مهدکودک ها، مراکز پیش دبستانی و مدارس دوره ابتدایی کل استان به صورت غیر حضوری در نوبت صبح و بعداز ظهر خواهد بود.

همچنین فعالیت‌های آموزشی در تمامی مدارس استان در نوبت‌های صبح و عصر در تمامی مقاطع غیر حضوری و حضور دانش آموزان از مقطع ششم به بالا صرفا به منظور شرکت در آزمون پایان سال در مدارس در همان ساعات آزمون با رعایت کلیه مسائل بهداشتی (استفاده الزامی از ماسک) برقرار است.

اعمال محدودیت برای گروه‌های حساس، آماده باش همه‌ی دستگاه‌های امدادی منطقه در کل استان به صورت عام و شهرستان‌های اردکان، میبد، اشکذر و ابرکوه به صورت خاص، تعطیلی همه‌ی فعالیت‌های عمرانی شهرداری شامل کارگاه‌های شن و ماسه، سنگ شکن‌ها، لغو کلیه ماموریت‌های اداری و محدودیت فعالیت معادن روباز در استان از دیگر مصوبات این نشست بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار