تکمیل خانه جوان بیرجند نیازمند ۱۲ میلیارد تومان اعتبار

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: تکمیل خانه جوان بیرجند نیازمند ۱۲ میلیارد تومان اعتبار است.

خسروی در جمع تعدادی از جوانان در پاسخ به درخواست‌های مکرر آن‌ها برای تکمیل خانه جوان بیرجند،گفت: عملیات اجرایی پروژه احداث خانه جوان بیرجند طی سال‌های گذشته آغاز شده است.

او گفت: در گذشته باید با تخصیص سه میلیارد تومان این پروژه عمرانی به پایان می‌رسید، اما به دلایل مختلف این کار عملی نشد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: امروز برای تکمیل این طرح به ۱۲ میلیارد تومان نیاز بوده که از طریق وزارت ورزش و جوانان پیگیری‌های لازم در حال انجام است.

خسروی در پاسخ به سوالی درباره امکانات و تجهیزات خانه جوان سابق بیرجند که در گذشته فروخته شد تا با پول آن ساختمان فعلی در حال احداث جوان بیرجند تکمیل شود گفت: باید بررسی شود که امکانات و تجهیزات خانه جوان سابق بیرجند بعد از فروش ساختمان آنچه شده تا مشخص شود که جوانان فعال این حوزه چگونه می‌توانند تا زمان تکمیل خانه جوان بیرجند از آن‌ها استفاده کنند.

او گفت: پرداختی‌ها به سمن‌های استان باید با توجه به طرح‌های ارائه شده توسط سازمان‌های مردم نهاد و میزان تناسب این طرح‌ها با نیاز روز جامعه باشد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: طرح شورای مشورتی هم به معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ارائه شده تا بعد از تأیید آن این شورا با حضور نمایندگان همه تشکل‌ها و افراد مد نظر تشکیل شود.

قناد، معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی هم درباره امکانات و تجهیزات خانه سابق جوان بیرجند گفت: همه امکانات و تجهیزات موجود در خانه سابق جوان به اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند منتقل شده که جوانان بیرجند برای استفاده از آن‌ها باید به این اداره مراجعه کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.