برنامه ریزی ویژه برای برنامه‌های سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵خرداد

ویژه برنامه‌های سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در امامزادگان دو معصوم شهرکرد برگزار می‌شود.

موسی انصاری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، در نشست هم‌اندیشی ستاد استانی بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی و قیام ۱۵ خرداد گفت: مشابه این برنامه‌های اغنایی و بصیرتی در پنج مسجد محوری شهرکرد و دیگر امامزادگان نیز اجرایی می‌شود.

به منظور تبیین مکتب و اندیشه امام خمینی (ره) در روز جمعه ۱۳ خرداد، ویژه برنامه‌هایی نیز در میعادگاه‌های نمازجمعه شهر‌ها و روستا‌های استان برگزار خواهد شد.

با توجه به همزمانی ایام ارتحال امام خمینی (ره) با دهه کرامت و تعطیلات آخر هفته، تلاش شده است که نحوه اجرای برنامه‌های عمومی به گونه‌ای در نظر گرفته شود که جمع بیشتری از مردم بتوانند از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

تاکنون سهمیه‌ای برای استان‌ها به منظور اعزام کاروان‌های زیارتی به مرقد مطهر امام راحل در نیمه خرداد امسال تعیین نشده است.

تجربه خوبی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی به صورت محله محور در سال‌های گذشته داریم و در سالروز رحلت امام راحل و قیام ۱۵ خرداد نیز تلاش خواهد شد، برنامه‌های متنوعی با تکیه بر ظرفیت مساجد محلات به اجرا درآید.

دشمنان همچنان به دنبال خدشه‌دار کردن اهداف مکتب امام راحل و ایجاد انحراف فکری در نسل جوان انقلاب اسلامی هستند؛ در شرایط کنونی که هجمه رسانه‌های معاند نیز افزایش یافته، باید برای معرفی هرچه بهتر ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) و نقش، جایگاه، منزلت و اندیشه‌های ایشان، باید هم‌افزایی و همراهی بیشتری بین دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردمی شکل گیرد.

بزرگ‌ترین جهاد تبیین در عصر کنونی، معرفی شایسته امام خمینی (ره) است که در این راه باید ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی به خوبی به کار گرفته شده و با تولید محتوا در فضای مجازی، از قابلیت‌های این فضا نیز برای معرفی هر چه بهتر امام راحل به مردم و به ویژه نسل جوان بهره‌برداری شود.


بیشتر بخوانید


اعضای ستاد استانی بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) در این نشست علاوه بر اعلام برخی برنامه پیش‌بینی شده برای اجرا در نیمه خرداد امسال، درباره موکول شدن فضاسازی‌های شهری ویژه دهه کرامت به بعد از ۱۵ خرداد، برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن، برپایی عصر شعر «روح‌الله»، اجرای مسابقات فرهنگی از وصیت‌نامه امام راحل و گشایش نمایشگاه‌های عکس و پوستر با موضوع تبیین جایگاه امام خمینی (ره) در به ثمر رسیدن جریان انقلاب، به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.