پایش و عارضه یابی ۵ واحد تولیدی کازرون در رزمایش جهادگران فاطمی

فرمانده سپاه شهرستان کازرون از انجام پایش و عارضه یابی ۵ واحد تولیدی و صنعتی این شهرستان در قالب رزمایش جهادگران فاطمی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا توکل در حاشیه رزمایش جهادگران فاطمی، در کازرون گفت: امروزه بنگاه‌های کوچک و متوسط قبل از ایجاد هر تغییر یا حرکت به سوی تعالی لازم است به شناخت وضعیت موجود و شکاف‌ها تا وضعیت مطلوب بپردازند.

او گفت: بسیاری از شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی و صنعتی به ویژه در سال‌های اخیر به واسطه تحریم‌هایی که بر کشور اعمال شده با بازدهی بسیار پایین در حال اجراست چرا که ماشین آلات، تجهیزات و حتی مواد اولیه آن‌ها با کیفیت و با آخرین فناوری‌های روز دنیا همگام نیست.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: عارضه‌یابی شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی و صنعتی یکی از مهم‌ترین عوامل شناخت عوامل تاثیرگذار در موفقیت کسب و کار‌ها محسوب می‌شود و در این راستا بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون با اجرای طرح صنعت یار و با پایش و عارضه یابی صنایع و معادن شهرستان و همچنین برپایی کلینیک صنعت و معدن، به صورت رایگان کمک یار واحد‌های تولیدی و صنعتی بوده و اقدامات قابل توجهی در این رابطه انجام داده است.

محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون نیز به پایش و عارضه یابی ۵ واحد صنعتی و تولیدی در رزمایش جهادگران فاطمی اشاره و گفت: فراوانی مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی بحث نقدینگی، سرمایه در گردش، بیمه تامین اجتماعی، ارزش افزوده و مالیات بود.

او گفت: خوشبختانه با همکاری که با دستگاه‌های مرتبط انجام شده بحث مالیات و بیمه بسیاری از شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی و صنعتی برطرف شده است، بحث یک حلقه چاه برای شهرک صنعتی شهید مصلحیان نیز یکی از مشکلاتی بود که با توجه به انعکاس به سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن و شرکت آب منطقه‌ای فارس و اتخاد تصمیماتی، مجوز یک حلقه چاه مجزا صادر شد.

مسئول بسیج مهندسین سپاه کازرون گفت: قطعا ارتباط مستمر و مطرح کردن مشکلات به صورت مقتضی و برگزار کردن جلسات منظم برای هر واحد تولیدی و صنعتی به منظور حل مشکلات و بررسی موردی مشکلات می‌تواند اثر بخش باشد.

او گفت: طرح صنعت یار به مرور زمان به روزرسانی می‌شود و بستری برای عارضه یابی و رفع مشکلات ایجاد شده که به صورت مداوم در حال به روز شدن است و اگر مشکل جدیدی برای واحدی شناسایی شود در سامانه ثبت شده و پیگیری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار