اجرای طرح عملیاتی ظفر ۵ در مازندران

جانشین انتظامی مازندران از اجرای پنجمین مرحله طرح عملیاتی ظفر در ۴ شهرستان استان خبر داد.

سرهنگ سید موسی حسینی گفت: طرح ظفر ۵ با رمز عملیاتی"یا صادق آل محمد (ص) " و با بکارگیری ۹۱ تیم عملیاتی متشکل از ۳۷۴ نفر از ماموران انتظامی به طور همزمان در ۴ شهرستان ساری، سیمرغ، نوشهر و تنکابن به مرحله اجرا در آمد.

او می‌گوید: این طرح با دو هدف کلی، افزایش احساس امنیت عمومی برای شهروندان و برخورد قاطع با بر هم زنندگان نظم و امنیت بویژه سارقان، اراذل و اوباش، قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر بمنظور ارتقای امنیت اجتماعی اجرا شد.

به گفته سرهنگ حسینی در اجرای این طرح ۱۶ عامل افیونی و ۲۳ معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع ۱۱ کیلو و ۸۵۰ گرم انواع مواد مخدر و ۱۹ هزار عدد قرص روان گردان از آنان کشف شد.

او از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و گفت: با دستگیری ۳۹ سارق، ۲ دستگاه خودرو و ۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه‌های این سارقان کشف شد.

حسینی از دستگیری ۱۸ نفر از اراذل و اوباش در استان خبر داد و گفت: در این طرح ۱۰۲ نفر از مجرمان تحت تعقیب مراجع قضائی شناسایی و دستگیر شدند.

۱۱ قبضه سلاح شکاری و یک سلاح جنگی غیر مجاز هم در این طرح کشف شد.

در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا، ۱۲ تن چوب جنگلی، موتور سنگین یک دستگاه و یک دستگاه ماینر، ۲۰۰ کیلو آرد قاچاق نیز کشف شد.

به گفته سرهنگ حسینی ۴۹ خودرو و ۱۶ موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این طرح توقیف شدند.

ارزش ریالی کالای مکشوفه ۶ میلیارد و ۵۵۵ میلون ریال بوده و ۲۳۱ نفر در مجموع دستگیر شدگان اجرای طرح ظفر ۵ بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار