اقدامات پیشگیرانه در برابر ویروس کرونا تدوام داشته باشد

عایت بیش از پیش دستورالعمل‌های بهداشتی جهت پیشگیری از جهش مجدد کرونا تاکید کرده و اظهار داشت: باید اقدامات پیشگیرانه در برابر ویروس کرونا همچنان تدوام داشته باشد تا شاهد اوج مجدد این بیماری باشیم.

رضا ابراهیمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: باید اقدامات پیشگیرانه در برابر ویروس کرونا همچنان تدوام داشته باشد تا شاهد اوج مجدد این بیماری نباشیم.

ابراهیمی می گوید: با اشاره به فرارسیدن فصل امتحانات و برگزاری حضوری امتحانات دانش آموزان و دانشجویان، از متولیان امر خواست تا موارد پیشگیرانه را با جدیت پیگیری و اجرا کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی همچنین به تکمیل چرخه واکسیناسیون و تزریق دوز سوم و چهارم واکسن کرونا تاکید کرد.

ابراهیمی گفت: ضروری است خدمات و تمهیدات لازم در جهت پیشگیری از بیماری کرونا برای اعزام حجاج به سفر معنوی حج صورت بگیرد تا مشکلی برای حجاج به وجود نیاید.

او می گوید: با توجه به فرارسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره) و در راستای برگزاری مراسم باشکوه این روز، مسئولان امر اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: با توجه به آخرین مصوبه برای تردد در مرز‌ها تزریق دو واحد واکسن و ارائه کارت واکسن طی دو هفته یا ارائه گواهی تست پی سی آر منفی کفایت می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.