هزینه کرد ۱۰۰ میلیارد تومانی مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور گفت: تاکنون این مجمع در خراسان جنوبی ۱۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های درمانی هزینه کرده است.

شهریاری در دیدار با استاندار خراسان جنوبی گفت: علاوه بر مجمع خیرین سلامت، سازمان‌های مردم‌نهاد نیز در حوزه بهداشت و درمان فعال هستند که حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان برای طرح های درمانی هزینه کرده‌اند؛ همچنین خیران کشور با راه اندازی مجمع خیران سلامت ایران از سال ۱۳۸۸ تاکنون بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان به حوزه بهداشت و درمان ایران کمک کرده‌اند.

او گفت: بیش از ۲ هزار سازمان مردم‌نهاد در حوزه بهداشت و درمان کار می‌کنند که در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت شده‌اند.

شهریاری گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه‌های مختلف از جمله سلامت در سطح کشور زیاد است که اتمام آن‌ها در اولویت کاری مسئولان قرار دارد.

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی حدود ۱۰۰ میلیارد تومان تاکنون برای طرح های درمانی هزینه کرده است گفت: خراسان جنوبی خیرین مقیم در استان‌های دیگر زیاد دارد لذا باید با برگزاری جلسه‌ای با حضور خیرین، نمایندگان مجلس و مسئولان از توان این افراد حتی در خارج از کشور برای تکمیل طرح های حوزه بهداشت و درمان و سلامت استفاده کرد.

او گفت: باید یک نامه مکتوب در خصوص وضعیت پزشکان خراسان جنوبی از سوی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تهیه شود تا برای پیگیری امور در اختیار رئیس مجلس قرار دهیم.

قناعت استاندار خراسان جنوبی هم گفت: تمام تلاش باید بر این متمرکز شود که سطح محرومیت‌های استان در حوزه بهداشت و درمان را کم کنیم و درد مردم را در این زمینه التیام بخشیم.

او با بیان اینکه حوزه بهداشت و درمان خراسان جنوبی نیازمند توجه بیشتر است گفت: از مهم‌ترین مشکلات که باید وزرات بهداشت به آن توجه کند حضور کمرنگ پزشکان متخصص از جمله متخصص بیهوشی اطفال در استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار