جایزه مجیک به ارزشمندترین بازیکن فینال کنفرانس غرب رسید

ستاره تیم بسکتبال گلدن استیت وریرز جایزه مجیک جانسون را از آن خود کرد.

فصل جادویی استفن کری ستاره تیم بسکتبال گلدن استیت وریرز ادامه دارد، او با عملکرد خوب خود به عنوان با ارزش‌ترین بازیکن بازی‌های فینال کنفرانس غرب دست یافت و اولین برنده جایزه مجیک جانسون شد.

پنجشنبه شب بازی پنجم از مسابقات فینال کنفرانس غرب، گلدن استیت وریرز با نتیجه ۱۲۰ بر ۱۱۰ دالاس ماوریکس را شکست داد تا در مجموع ۵ بازی با نتیجه ۴ بر یک این تیم را از پیش رو بردارد. این فصل جادویی لحظه‌ای منحصر به فرد و تکرار نشدنی دیگر را برای استفن کری رقم زد و او پس از شکست تیم لوکا دانچیچ، اولین برنده جایزه مجیک جانسون شد.

"سرآشپز" (لقب کری) به عنوان با ارزش‌ترین بازیکن فینال‌های کنفرانس غرب انتخاب شد و جایزه‌ای را که اولین بار در فصل هفتادو پنجم NBA به افتخار مجیک جانسون بازیکن افسانه‌ای لس آنجلس لیکرز آغاز شد، از آن خود کرد. در حالی که در کنفرانس شرق جایزه لری برد اعطا خواهد شد.

پیشتاز پرتاب‌های سه امتیازی
کری صفحه جادویی دیگری را برای فصلی نوشت که با شکستن رکورد پرتاب‌های سه امتیازی تاریخ که در اختیار ری آلن (با ۲۹۷۳ امتیاز) بود، شروع شد. امروز استفان کری تنها کسی است که در مجموع بیش از ۳۰۰۰ امتیاز (۳,۱۱۷) از پشت قوس کسب کرده است.

در سری بازی‌های مقابل ماوریکس، کری به طور میانگین در هر بازی ۲۳.۸ امتیاز، ۶.۶ ریباند و ۷.۴ پاس منجر به گل به دست آورد و عامل اصلی هدایت تیمش به ششمین فینال حرفه‌ای NBA بود.

اکنون، "سر آشپز" از هفته آینده به دنبال چهارمین جایزه لری اوبراین خود به عنوان قهرمان NBA خواهد بود و می‌خواهد فصل را با اولین جایزه بیل راسل که به با ارزش‌ترین بازیکن فینال NBA داده می‌شود، به پایان برساند. برای انجام این کار، او باید از پنجشنبه آینده، ۲ ژوئن، در بازی اول در سالن چیس سنتر سانفرانسیسکو، برابر بوستون سلتیکس یا میامی هیت بدرخشد.


بیشتر بخوانید 

  • تیم ملی بسکتبال با ویلچر سهمیه رقابت‌های جهانی را کسب کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار