ممنوعیت تردد در محور کرج چالوس و آزادراه تهران شمال

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: با توجه به حجم ترافیک، ممنوعیت تردد در محور‌های کرج چالوس و آزاد راه تهران شمال اعمال شد.

آقای ایمان محرابی نیا گفت: تردد از محور کرج - چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع است و  در محور چالوس و مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا پل دزبن و حدفاصل سیاه بیشه تا سه راهی دیزین، ترافیک سنگین  را شاهد هستیم.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد از آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است و در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های سه راهی چلاو، بایجان، شاهاندشت، رینه، آب اسک، پلور و آبعلی محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده دماوند و محور و آزادراه پردیس – تهران محدوده‌های کمرد و جاجرود دوربین‌های نظارتی ترافیک سنگین نشان می‌دهد، اما در آزادراه قزوین - رشت مسیر  رفت و برگشت، تردد روان وجود دارد.

طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور،  در آزادراه قزوین - کرج محدوده‌های کمالشهر مهرشهر و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک و در محور فشم – تهران و بالعکس، حدفاصل حاجی آباد تا رودک، ترافیک سنگین و  در محور تهران - سولقان و بالعکس ترافیک نیمه سنگین را شاهد هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۰۷ خرداد ۱۴۰۱
این همه هزینه ساخت این آزاد راه کردین که با کوچکترین ترافیکی ببندینش ؟ چرا پس ساختین ؟ چرا باندش رو بیشتر نکردین ؟ چرا زنده این و نفس میکشین وقتی بدرد نمیخورین
آخرین اخبار