افزایش هزینه‌ها و کاهش ارزش بسته حمایتی در انگلیس

بنیاد رزولوشن در انگلیس اعلام کرده است خانواده‌های بزرگتر، برخی از حمایت‌ها بابت افزایش قبوض انرژی را از دست خواهند داد.

بسته کمک هزینه زندگی در انگلیس شامل ۶۵۰ پوند برای هشت میلیون خانوار کم درآمد، ۳۰۰ پوند برای بازنشستگانی که هزینه سوخت زمستانی دریافت می‌کنند، ۱۵۰ پوند اضافی برای کسانی که مزایای از کار افتادگی دریافت می‌کنند و ۴۰۰ پوند برای همه خانواده‌ها است.

به گزارش اسکای نیوز، مایک بروئر، اقتصاددان ارشد در اندیشکده بنیاد رزولوشن گفت: صرف نظر از اینکه شما یک جوان مجرد یا مثلاً خانواده‌ای با سه یا چهار فرزند باشید، باز هم ۶۵۰ پوند دریافت می‌کنید. اما البته، ما می‌دانیم که خانواده‌های بزرگتر در خانه‌های بزرگتر زندگی می‌کنند، صورت حساب‌های انرژی آن‌ها بسیار بالاتر است و قبض‌های انرژی شان بسیار بیشتر می‌شود.

او گفت: تصمیم به استفاده از پرداخت‌های یکباره به این معنی است که بزرگسالان مجردی که مزایا یا مستمری دریافت می‌کنند، از ۶۵۰ پوندی که از طریق این برنامه دریافت می‌کنند، سود بیشتری می‌برند، اما خانواده‌های دارای بیش از سه فرزند، ۵۰۰ پوند بیشتر از افراد مجرد بابت قبض انرژی پرداخت خواهند کرد.

بنیاد رزولوشن اعلام کرد: خانواده‌های دارای سه فرزند یا بیشتر به ویژه از افزایش صورت حساب‌های انرژی، بیشتر متضرر می‌شوند. ۱۳.۶ درصد از این خانواده‌ها در زمستان امسال، بدون برخورداری از بسته حمایتی و به سبب افزایش هزینه‌های زندگی، در خصوص هزینه‌های سوخت دچار مشکل می‌شوند.

این اندیشکده از افزایش مزایا به منظور مطابقت یافتن هزینه‌ها با میزان تورم ماه اکتبر استقبال، اما اعلام کرد، چون این مزایا تا آوریل آینده اجرایی نخواهد شد، خانواده‌های پرجمعیت، در فصل پاییز، ۱۱۳ پوند کمتر از آنچه در صورت اجرای این قانون در ماه اکتبر دریافت می‌کنند، دریافت خواهند کرد.

مؤسسه تحقیقات سیاست عمومی، اندیشکده دیگر، از این اقدامات «به تاخیر افتاده» برای کمک به فقیرترین خانواده‌ها که با بحران هزینه‌های زندگی روبرو هستند استقبال کرد.

هشدار آلمان به شهروندانش درباره کمبود گاز

مقامات آلمان به شهروندان خود هشدار دادند که این کشور در صورت کاهش واردات گاز از روسیه یا قطع کامل گاز وارداتی از روسیه، با کمبود شدید گاز مواجه خواهند شد با توجه به این که مخزن‌ها و ذخیره سازی‌ها به اندازه کافی نیست.

به گزارش پایگاه اینترنتی روسیا الیوم، رادیو «دویچلند فونک» آلمان اعلام کرد، کلاوس مولر دبیر آژانس شبکه گاز فدرال آلمان گفت: هرچند که مخزن‌های ذخیره گاز بسیار بیشتر و بالاتراز مدت مشابه در سال‌های گذشته است، اما باید بدانیم درصورتی که واردات گاز از روسیه کاهش یابد و یا متوقف شود، میزان گاز ذخیره شده کافی نخواهد بود.

مولر گفت: تصمیم آلمان به خرید دو ایستگاه گاز طبیعی مایع شناور، یک راه حل موقت خوبی است و تضمین امنیت انرژی در شرایط کنونی ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار