افتتاح اولین شعبه ویژه شورای حل اختلاف مدیریت شهری کشور در کرج

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: شعبه ۴۳ شورای اختلاف برای رسیدگی پرونده‌های قضایی مربوط به مدیریت شهری کرج برای اولین بار در کشور افتتاح شد.

فاضلی گفت: در آیین در رابطه با مشکلات و اختلافات شهری ، رئیس قوه قضاییه دستور دادند تا شعبه ویژه ی شورای حل اختلاف را در مراکز استان‌ها تشکیل دهند و با توجه به اینکه البرز جز ۵ کلانشهر اول کشور است این موضوع به سرعت در دستور کار دادگستری البرز قرار گرفت.

او می گوید: این پیشنهاد پس از طرح به مجموعه مدیریت شهری کرج و اعلام آمادگی برای ایجاد شعب ویژه شورای حل اختلاف برای حل و فصل معضلات شهر کرج مورد استقبال قرار گرفت و در کمتر از دو روز شاهد این هستیم طرح پیشنهاد اولیه ای که دادگستری البرز به مجموعه مدیریت شهری کرج داشتند ، این شعبه در شورای حل اختلاف کرج افتتاح شد.

رئیس کل دادگستری البرز گفت: ترکیبی که برای اعضای این شورا پیش بینی شده با توجه به نظر ریاست قوه قضاییه از متخصصان و افراد صاحب نظر در امور شهری انتخاب شده است و آمادگی این را داریم پرونده هایی که به طرفیت شهرداری مطرح شده به این شعبه برای حل و فصل ارجاع بدهیم.

فاضلی گفت: این شعبه که در راستای پیشنهاد قوه قضاییه مطرح شده به عنوان اولین شعبه ای است که با همکاری و تعاملی که با مدیریت شهری داشتیم آغاز به کار کرده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.