تعطیلی چهارمین مرکز غیر مجاز زیبایی در شیراز

یک مرکز غیرمجاز که بدون مجوز‌های قانونی که خدمات تخصصی زیبایی در شیراز ارائه می‌کرد تعطیل شد.

مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به برخورد قاطع با مراکز زیبایی غیر مجاز در فارس، از تعطیلی چهارمین مرکز ارائه دهنده خدمات غیر مجاز در شیراز از ابتدای امسال گفت: بیش از هفتصد بازدید نظارتی از مراکز و موسسات فعال در امور پزشکی از جمله مطب‌ها و کلینیک‌های زیبایی انجام و در این مدت ۴۶ پرونده تخلف به تعزیرات و سازمان نظام پزشکی ارجاع داده شده است.

او گفت: پارسال ۶۹ مرکز غیر مجاز در شیراز به دلیل دخالت در امور پزشکی و تهدید سلامت عمومی تعطیل و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

شریفی گفت:  این مرکز غیرمجاز زیبایی در یک منزل مسکونی واقع در شهر شیراز، بدون اخذ مجوز‌های قانونی لازم، خدمات تخصصی زیبایی را  ارائه می‌ کرد که از ادامه فعالیت فرد متخلف جلوگیری شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: دستگاه لیزر، دستگاه سانترفیوژ، ژل، بوتاکس و تجهیزات مصرفی پزشکی از جمله مواردی  بود که در بازدید از این منزل مسکونی کشف شده است.

او با تاکید بر عوارض جبران‌ ناپذیر انجام مداخلات زیبایی در مراکز غیرمجاز، از شهروندان درخواست  کرد تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف در ارائه خدمات درمانی، با تلفن ۱۸۱۹ مرکز پایش و مراقبت‌های درمانی و یا سامانه تلفنی ۱۹۰ تماس بگیرند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار