عبدالملکی:

دنیای کار در حال ورود به دوره پسا بحران کرونا است

وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: دنیای کار در حال ورود به دوره پسابحران کروناست و در این دوره بحران در عرصه‌های مختلف کار و زندگی مردم آشکار می‌شود.

حجت‌الله عبدالملکی گفت: بدون تردید در مرحله بازسازی از بحران کرونا، مخاطرات بیشتری در ارتباط با تشدید نابرابری‌ها و پسرفت از منظر عدالت اجتماعی در جهان نهفته است.

به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ناهمزمانی خروج از مرحله همه‌گیری از طریق واکسیناسیون و همچنین شروع سیاست‌های بازسازی بخش‌های اقتصادی آسیب‌دیده، سازوکار جدید و جدی تشدید نابرابری‌ها در این مرحله است، و جنبش عدم‌تعهد می‌تواند با فراهم کردن زمینه‌های همکاری مؤثرتر و انتقال تجارب در بازسازی کشور‌های در حال توسعه، گام مهمی در کاهش این نگرانی بردارد.

او گفت: نظام کنونی گروه‌بندی منطقه‌ای در سازمان بین‌المللی کار از منظر بازنمایی حجم جمعیت نیروی کار در این مناطق و از منظر حق طبیعی کشور‌ها برای دخالت در تصمیم گیری‌های این سازمان، عادلانه نیست، و تأیید وجود این چالش در نظام تصمیم‌گیری سازمان بین المللی کار از سوی مدیر کل جدید سازمان بین المللی کار و پیش بینی رفع این نگرانی در برنامه ایشان، دلگرم کننده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاهد
۱۰:۰۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
خدا قوت وزیر جوان و نخبه و مردمی و انقلابی پرتلاش.خدا پشت و پناهت قهرمان.دعای خاص امام زمان بدرقه راهت دلاور.
آخرین اخبار