ضرورت تقویت تجهیزات در ایست و بازرسی‌ های خور و بیابانک و نایین

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:مراکز ایست و بازرسی شهید رشیدی و شرافت در محدوده شهرستان‌های خورو بیابانک و نایین از امکانات و تجهیزات رصد محروم است.

سردار محمدرضا میرحیدری گفت:با توجه به قرار گرفتن شهرستان‌های خوروبیابانک ونایین در مسیر عبور ترانزیت مواد مخدر و قاچاقچیان لازم است اصلاح هندسی، هوشمند سازی و تجهیز آن در دستورکار دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد.

او با اشاره به ضرورت تقویت تجهیزات در ایست و بازرسی‌های خور و بیابانک و نایین برای کشف مواد مخدر، گفت: ورودی‌های شرق استان اصفهان در محور تردد قاچاقچیان و ترانزیت مواد مخدر به مرکز کشور قرار دارد و شهرستان کمتر توسعه یافته خور و بیابانک در بخش‌های مختلف نیازمند به توجه در سطح ملی است و با وجود موانع و مشکلات، اما توفیقات زیادی در زمینه مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر داشته ایم.

هر چقدر توان نیروی انتظامی در شرق استان اصفهان تقویت شود دغدغه مندی‌ها کاهش پیدا خواهد کرد.

به گفته او مسئولان اجرایی و قضائی استان اصفهان در تقویت و تجهیز ایست و بازرسی‌ها به نیروی انتظامی کمک کنند تا امنیت بیش از گذشته ارتقاء پیدا کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان به نقش استان در مبارزه با باند‌های مواد مخدر و ممانعت از نفوذ آن به داخل کشور، تقویت ایستگاه‌های بازرسی شهیدان رشیدی و شرافت را از دیگر اهداف مورد نظر برای ارتقای امنیت استان برشمرد.

ایستگاه‌های ایست و بازرسی شهیدان رشیدی و شرافت از دروازه‌های ورودی شرق استان و مصوبه شورای امنیت دارد و روزانه افزون بر ۴۰هزار دستگاه خودرو از جاده‌های خور و بیابانک و نایین عبور می‌کنند و یکی از ایستگاه‌های مهم کشف کالای قاچاق و مواد مخدر در استان و کشور است.
ایستگاه بازرسی شهید رشیدی در ۶۵ کیلومتری غرب مرکز شهرستان خور و بیابانک در سه راهی پلیس راه خور جندق قرار دارد.

شهرستان ۲۰ هزار نفری خور و بیابانک با ۱۲ هزار کیلومتر وسعت در ۴۲۰ کیلومتری شرق استان و شهرستان ۴۰ هزار نفری نایین در ۱۴۰ کیلومتری شرق استان قرار دارد.

ایستگاه بازرسی شهید شرافت در کیلومتر ۱۵ جاده نایین به اردکان واقع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۷:۳۶ ۲۴ شهريور ۱۴۰۲
سلام ارز ادب خدمات هموطنان چرا شماره تماس کار نمیکند