فعالیت بی سابقه مدارس در رشته هندبال

رئیس فدراسیون هندبال از فعالیت ۸۰ مدرسه، پایگاه ملی و آکادمی در رشته هندبال و بی سابقه بودن این اتفاق خبر داد.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در نشستی که با معاون آموزش و پرورش داشت گفت: متاسفانه کرونا صدمات جدی به ورزش وارد کرد، اما با این وجود اجازه ندادیم تا چرخ هندبال کشور از حرکت بایستد و در ۲ سال اخیر برنامه‌های خود را در بخش‌های مختلف با در نظر گرفتن شیوه‌نامه‌های بهداشتی دنبال کردیم تا توسعه هندبال ایران دچار اخلال نشود.

پاکدل گفت: در کشور حدود ۸۰ مدرسه، پایگاه ملی و آکادمی در رشته هندبال فعالیت می‌کنند که این مهم بی‌سابقه و بی نظیر است. در مدت زمان اخیر و پس از موفقیت‌های پر تعداد هندبال در آسیا و کسب ۶ سهمیه جهانی، شاهد استقبال روز افزون از رشته هندبال هستیم و امیدواریم با یک نگاه ویژه و همکاری میانِ فدراسیون هندبال و فدراسیون ورزش دانش‌آموزی و وزارت آموزش و پرورش شاهد بهره‌برداری حداکثری از این ظرفیت عظیم برای آینده باشیم.

صادق ستاری‌فرد معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش امروز در فدراسیون هندبال حضور پیدا کرد و ضمن دیدار با علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون در مورد آخرین شرایط هندبال ایران در بخش دانش آموزی توضیحاتی داد و مقرر شد تا بر روی هندبال دانش‌آموزی ایران سرمایه‌گذاری ویژه‌ای صورت پذیرد.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار