آتش‌سوزی در کارخانه مواد شیمیایی آمریکا و قطع برق هزاران نفر + تصاویر

آتش‌سوزی در نزدیکی شهر اوما‌ها در آمریکا، باعث قطعی برق هزاران نفر شده و ساکنان محله‌های اطراف را مجبور به تخلیه کرده است.

یک آتش‌سوزی عظیم سه زنگ هشدار در یک کارخانه مواد شیمیایی در نزدیکی شهر اوماها در ایالت نبراسکای آمریکا را به صدا درآورده است.

به گزارش فاکس نیوز، شدت آتش و دود به حدی بود که مردم ساکن در محله‌های اطراف مجبور به تخلیه شدند. دود سیاه غلیظی که از ساختمان بلند می‌شود، از کیلومتر‌ها دورتر هم دیده می‌شود. ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی همچنین شعله‌های عظیمی را نشان می‌دهد که آتش‌نشانان و امدادگران در تلاش هستند آن را مهار کنند. همچنین این آتش سوزی باعث قطع برق هزاران نفر شده است.

گفته می‌شود آتش حدود ساعت ۷ عصر روز گذشته به وقت محلی آغاز شده و علت وقوع آن هنوز مشخص نیست. مقامات اداره آتش نشانی اوما‌ها گفته اند که دیوار‌های ساختمان شروع به ریزش کرده اند. تاکنون گزارشی از مصدومیت افراد منتشر نشده است و مشخص نیست در زمان شروع آتش سوزی کسی در ساختمان بوده است یا خبر.

آتش‌سوزی

کارخانه مواد شیمیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
مردم امریکا وای بدبخت ما هیچ جای دنیا اینجور نیست اول 19 نفر بچه بی گناه با تیر اندازی مردن بعد هر روز توی تیراندازی چند نفر مردن الان کارخانه اتیش گرفت این خبر رو می بینید دیگه فردا نمی بینید مثل ان خبری که 19 بچه بی گناه مردن و الان همه اون فراموش کردیم درحالی که واقعا چیز کمی نبود بله فرق هست کجا کی بمیره چه اتفاقی بیفتد مرگ عزیزان ما پل می سازند برای خودشان برای مرگ عزیزان خودشان عزاداری می کنند
آخرین اخبار