افزایش چشمگیر کشف کالای قاچاق در گچساران

فرمانده انتظامی گچساران گفت: میزان کشف کالای قاچاق امسال نسبت به مجموع پارسال هم از نظر ارزش ریالی و از نظر دستگیری خاطیان و تعداد خودروهای توقیف شده افزایش یافته است.

ارسلان خادمیان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۴ میلیارد و ۵۲۴میلیون ریال کالای قاچاق و پارسال نیز ۳۶ میلیارد و ۴۷۸میلیون ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شده است.

او می گوید: میزان کشف کالای قاچاق امسال نسبت به مجموع پارسال هم از نظر ارزش ریالی و از نظر دستگیری خاطیان و تعداد خودروهای توقیف شده افزایش چشمگیری یافته است.

به گفته فرمانده انتظامی گچساران، امسال ۳۹ دستگاه و پارسال ۳۷ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در این شهرستان شناسایی و توقیف شد.

خادمیان می گوید: همچنین از ابتدای پارسال تاکنون ۱۱۸ سودجوی حامل کالا قاچاق در گچساران شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شده است.

او گفت: ماموران در بازرسی از خودروهای مذکور مقادیر زیادی کالا از جمله لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی، دستگاه های صوتی تصویری و سایر کالاهای قاچاق بدون هرگونه مجوز مثبته گمرکی کشف و ضبط کردند.   

به گفته خادمیان، اطلاع رسانی به موقع شهروندان در زمینه اعمال مجرمانه به ویژه در بحث کالای قاچاق، فضا را برای مجرمان نا امن خواهد کرد.

او از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

فرماندار گچساران نیز در این نشست با اشاره به اینکه این شهرستان به دلیل قرار گرفتن در مسیر بنادر جنوبی به مرکز کشور از موقعیت خاصی در زمینه کالای قاچاق برخوردار است از تلاش های شبانه روزی ماموران مبارزه با قاچاق کالا در این خصوص قدردانی کرد.

روان بخش دیهیم خوب می گوید: مبارزه با قاچاقچیان و اخلالگران در امور اقتصادی، از اولویت های دولت برای حمایت از تولیدات ملی و اشتغال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.