رونق دوباره گردشگری سلامت در بیمارستان فوق تخصصی الزهرا (س) زاهدان

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در امور بین الملل گفت:خوشبختانه اقداماتی که تا پیش از شیوع کرونا در این بیمارستان در زمینه توسعه جذب بیمار خارجی و گردشگری سلامت انجام شده است که امید بخش است.

 سیدمهدی طباطبایی در کمیته گردشگری سلامت بیمارستان فوق تخصصی الزهرا (س) زاهدان گفت:  این بیمارستان پس از بیمارستان فارابی تهران و بیمارستان شهید نمازی شیراز سومین بیمارستان چشم پزشکی کشور، از لحاظ دارا بودن تجهیزات پیشرفته و مدرن است.

او گفت:  شرایط بیمارستان با اندکی تغییرات، به گونه‌ای است که به جرات می‌توان به جذب بیماران از مناطق حاشیه خلیج فارس و دریای عمان اندیشید.

به گفته طباطبایی: ما در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، با رویکرد دیپلماسی منطقه‌ای به موضوع گردشگری سلامت می‌نگریم، ولی باید تلاش کنیم تا هر روز بهتر، پر شورتر و با انگیزه‌تر از روز قبل در این مسیر گام برداریم.

مریم خورسندی مدیر پرستاری بیمارستان فوق تخصصی الزهرا (س) زاهدان نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای توسعه گردشگری سلامت و جذب بیمار خارجی در این بیمارستان گفت: از سال ۱۳۹۷ که مجوز پذیرش بیمار خارجی توسط وزارت بهداشت برای این بیمارستان صادر شد برای تامین زیرساخت‌ها و نیروی انسانی مورد نیاز، برنامه ریزی‌های فراوانی صورت گرفت.

او گفت:  خوشبختانه مقدمات هماهنگی با شرکت‌های بین المللی برای هدایت بیماران به استان سیستان و بلوچستان نیز به خوبی پیش می‌رفت که  متاسفانه با شیوع کرونا و ممنوعیت ورود اتباع سایر کشور‌ها به کشورمان، پیگیری‌ها متوقف و معطوف به ارائه خدمات به بیماران کووید مثبت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار