بهره مندی اهالی ۳ روستای مرزی بانه از برق پایدار

مدیر توزیع برق شهرستان بانه گفت: عملیات اصلاح و بهسازی شبکه برق ۳ روستای مرزی در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال اجرا شد.

صلاح الدین قادری گفت: تامین برق مطمئن و پایدارحتی در دورترین نقاط مرزی کردستان از اولویت‌های شرکت توزیع نیروی برق و به تبع آن در شهرستان‌های تابعه است که در همین راستا اصلاح و بهسازی شبکه برق ۳ روستای مرزی صاله، برده ره ش و کیورود در بانه انجام شد.

به گفته مدیر توزیع برق شهرستان بانه  برای اجرای طرح بهارستان در این سه روستا در مجموع بیش از ۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

او گفت: در این روستا‌ها بیش از ۴ کیلومتر شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار تبدیل شده و  علاوه بربهینه سازی وبازآرایی شبکه، ۱۰۰دستگاه چراغ روشنایی در این روستا‌ها نصب وهمسان سازی چراغ‌های سدیم نیز انجام شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان بانه گفت: امسال درقالب طرح بهارستان شبکه برق ۵۴ روستا دراین شهرستان اصلاح و بهینه سازی می‌شود که عملیات بهسازی شبکه برق ۶ روستای آن به طور کامل انجام شده است.

او می گوید: در شهرستان بانه ۲۸۶ روستای دارای کد آبادی از نعمت برق برخوردار هستند که با اصلاح و بهسازی شبکه برق این تعداد روستا در مجموع شبکه توزیع برق بیش از ۱۲ هزار مشترک روستایی دربانه پایدار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.