دلهره محافل صهیونیستی از پاسخ ایران به جنایات تروریستی این رژیم

رسانه‌های صهیونیستی تاکید کردند پس از ترور شهید صیاد خدایی با توجه به اذعان سران این رژیم به برنامه‌ریزی این ترور، ایران به آن پاسخ خواهد داد.

ارزیابی‌های رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد پاسخ ایران حتمی است و کارشناسان صهیونیست هشدار دادند اقدامات این رژیم به یک بازی خطرناک تبدیل شده که چه بسا برای صهیونیست‌ها بسیار گران تمام شود.

منال اسماعیل گزارشگر المیادین در این خصوص گفت: پس از آنکه روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز گزارشی را درباره اینکه اسرائیل مسئول ترور (شهید) حسن صیاد خدایی، فرمانده سپاه پاسداران ایران است، منتشر کرد، درباره اینکه درز کردن این اطلاعات برای اسرائیل چه فایده و منفعتی دارد، بحث و جدل‌هایی ایجاد شد. به ویژه آنکه پس از درز کردن این اطلاعات، نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل و یائیر لاپید، وزیر امور خارجه او در اظهاراتی به این موضوع اشاره کردند.

گزارشگر المیادین افزود: این اظهارات بنت، که پیش از آن موضوع اقدام عمدی اسرائیل به درز کردن برخی اطلاعات مطرح شده بود، با انتقاد‌هایی رو به رو شد,، زیرا (اظهارات بنت) با سیاست مبهم اسرائیل تناقض دارد و انگیزه و مشروعیت را به ایران می‌دهد تا از اسرائیل انتقام بگیرد.

روعی شارون خبرنگار مسائل نظامی در شبکه کان رژیم صهیونیستی نیز با اشاره به سخنان بنت گفت: میان آنچه که انتشار می‌یابد و اینکه یک منبع اسرائیلی بگوید ما این کار را انجام دادیم، تفاوت وجود دارد. این کار چه فایده‌ای دارد؟ معلوم نیست. ایرانیان از مدت‌ها پیش می‌خواهند پاسخ دهند. اما چرا باید زمینه و انگیزه انتقام گیری را برای آن‌ها فراهم کنیم؟

شارون در ادامه تاکید کرد همزمان با نگرانی رژیم صهیونیستی به سبب ارزیابی‌های صهیونیست‌ها درباره حتمی بودن پاسخ ایران، برخی کارشناسان درباره پیامد اقدامات رژیم جعلی اسرائیل هشدار دادند. زیرا این اقدامات در همه ابعاد به یک بازی خطرناک تبدیل شده است.

گیورا ایلند، رئیس سابق شورای امنیت ملی اسرائیل در مصاحبه با کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز تایید کرد آنچه در برابر ایرانیان روی می‌دهد، یک بازی خطرناک است و امیدوار است که تصمیم‌های سران این رژیم با هوشیاری اتخاذ شود اما او مطمئن نیست که عملیات علیه ایران، بهترین راه برای صهیونیست‌ها باشد.

این کارشناس در ادامه تاکید کرد در حالیکه برخی درباره فایده و خطر اقدام صهیونیست‌ها به گسترش عملیات تروریستی خود علیه ایران سوال‌های مطرح کردند، برخی دیگر می‌گویند رژیم صهیونیستی باید در برابر ایرانیان با احتیاط بازی کند و به دنبال راهبرد دیگری در قبال تهران باشد، زیرا به گفته آن‌ها تل آویو تاکنون در آزمایش نتایج هر آنچه به کنترل برنامه هسته‌ای ایران مرتبط است، شکست خورده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
7891
۰۰:۵۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۱
دیگه یهودی تو خیابون ممنوع. مخالفات زیاد. یلا طب جوه.
Germany
ناشناس
۲۱:۱۷ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
این بی شرم های خائن و وطن فروش مجاهدین تا باشن از این ترورها تو کشور داریم باید یک راحل اساسی پیدا کرد و از ریشه خشکشون کنیم
Qatar
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
متاسفانه مقامات کشور ما پیر شده اند و هم در اقتصاد و هم در سیاست جنگ و دیپلوماسی سخنگوی خوبی هستند و در عمل از جنگ و انتقام می ترسند بنام رفعت اسلامی،در دیپلماسی کوتاه می ایند بنام برنامه گام بگام،و در اقتصاد با فشردن گلوی عموم مردم می خواهند به فساد و اختلاص کران مبارزه کنند
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۵۰ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
به نام خداوند جان و خرد :
این صهیونیستهای ملعون کافر فتنه گر توطئه گر شر چاق کنهای موذی جنایتکار جمیعشون دزد و دروغگو هستند اگر دلهره داشتند مداوم نمی اومدن توی ایران اسلامی ترور جنایت انجام بدهند بروندهمه پشت گرمیشونم به آمریکا و اروپا ناتو و جیره خورانشون تروریستاشون در داخل ایران و در منطقه دور تا دور این است ایران اسلامی باید چونان درسی به صهیونیستها در داخل ایران و در خارج از ایران بهشون بدهد که دیگر جرعت نکنند به خاک سرزمین ایران اسلامی نزدیک شوند همه تروریستاشون جیره خورانشون هم در داخل ایران فراری و یا دستگیر و مجازات سخت شوند انتقام ایران اسلامی از صهیونیستها باید جامع کامل و حساب شده و بی عیب نقص و قاطعانه و پشیمان و پریشان کننده باشد تا هر وقت دیگر نقشه ترور و ضربه زدن به ایران را خواستند بکشند با تجبرهاشون بگویند ما گوه بخوریم به ایران و ایرانیان نزدیک شویم بگویند هنوز جای زخم کاری شمشیرشون از درون برونمان را داره می سوزاند و هرگز یادمان نمی رود که با چه ابرقدرتی درافتادیم و خودشان هر گونه نقشه تروری را در خودشان خنثی کنند و اصلا دیگر بهش فکر هم نکنند چه رسد که اجرایی عملیاتیش کنند انتقام باید اینگونه گرفته شود که مغز استخوانشان را بسوزاند و همیشه تا وقتی رژیم منحوس رو به فروپاشیشان وجود دارد درد رنجش را تا بن دندانهای کثیفشان احساس کنند .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
همه جا پلاسی با تومار نوشته هات
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۶:۰۱ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
هر قدر محافظه کاری کنید این شیاطین بدتر وارد میدان خواهند شد. ما از انتقام سختی که درباره حاج قاسم گفتید چیزی ندیدیم چه رسد به این موارد. هر قدر عقب نشینی کنید دشمن پر رو تر و بدتر و وقیح تر عمل خواهد کرد. به موشک باران یک منزل یا یک مکان در عراق انتقام نمی گویند. صراحتا اسرائیل هر روز وقیح تر از گذشته همه چیز را به گردن می گیرد و برخوردی هم نمی بیند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
ایران ثابت کرده هیچ بخاری ازش خارج نمیشه انتقام سردارمون را نگرفتن
آخرین اخبار